föörskyld:(

hejsan! ja, tyvärr nu har jag blivit förskyld:( Det är lite konstigt för jag har inte varit det förut, bara blev det i morse. Så jag har inte gjort mycket, läst och tittat på Camp Rock, jättebra film tycker jag:) Skulle igentligen ut med Muppen idag, men jag tror inte jag får det för jag har kanske feber. Hade en mysig kväll igår, Lets Dance var som vanligt jättebra, och Molly får dansa en vecka till:D Har inte mer att skriva nu men här får ni några bilder:) Ha det bäst//yorkielover


jag och Becca på mälarvik <33


jag och bästiis för några år sedan <33


jag och älskling igår <33


jag och två söta tjejer innan sommarlovet förra året <33 hejdåå!

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Stackare, krya på dig! Lova att komma på måndag. Snälla? Haha! det där bilderna känner jag igen. :D

2010-02-13 @ 19:30:41
Postat av: Lova

Sannaaaaaaa :)

Jag älskar dig, men du får bara lägga upp bilder på mig på bloggen som du tror att jag skulle godkänna!!!!

Pussis

2010-02-13 @ 22:13:38
URL: http://lovajansson.blogg.se/
Postat av: becccaa

staccckkare ;) ! <3

så snygga vi är , (harkel) haha du i alla fall !!

Aww sööt du och lova saknar henne såå !! ♥

hehe gulliga

Nemen OMG kolla in miig !!! Lite suddig bild kanske hade du ingen finare ? , du o lisa vart bra i alla fall ! ♥

♥♥♥ <33333333333

2010-02-15 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0