Fråååga igen!

Tjabba! eftersom det inte (hitills) händer särskilt mycket speciellt som jag kan skriva om så har jag bestämt mig för att ha en frågestund igen, för det var så kul att svara på frågorna förra gången:D  Så fråga bara på, och kom ihåg att ingen fråga är för privat,jag berättar allt för er mina älskade:)  Idag har jag inte gjort mycket, tittat på teve, lääst massor och vart på biblioteket för att få ännu mer att läsa;) Det är så himla obeskrivligt kallt ute, typ 20 minus, jag dör! Men annars är det fint väder och jag ska snart gå till Ninjo, det bor en stor Saluki där nu och den vill jag gärna träffa såklart;) Ha det bäst nu, och ge mig frågor:)// yorkielover

p.s Lollo, glöm ej bort att jag älskar och saknar dig massor underbara vän, men jag har inte fler kort på dig..  <33


fina, snälla Lisa <33 Min telefonkompis;) love you♥


liite suddig bild, tog kort på ett kort;) Lilla klätterapan Sanna vill att
det ska bli vår så hon kan leka apa;D


det sötaste fölet jag någonsin sett alltså, blev helt kär! <33


sötaste, finaste, bästa Beccaa♥♥  min underbara bästiiis!
älskar dig mest <33





Kommentarer
Postat av: Beccaaaa

* Varför var du arg på dig själv ?

* Varför var du ledsen på mig ?

* Varför var du ledsen på Lollo ?

* Har du något mer att tala om ?

* Vad är du mest rädd för ?

* Vad tycker du om miig ?

// Rebecca ;)



Haha kul :p

Kommer inte på något mer .

♥♥ <33333

2010-02-22 @ 19:48:46
Postat av: Fassan

Här får du lite att bita i.

1. Varför är det sä kallt ute?

2. Hur många salta pinnar fick du? (alternativ 1:3 stycken, alternativ 2: två tycken)

3. Hur gammal är den äldsta kattungen du känner?

4. Har du sett en lös mun ?

Tycker du att det är svårt så ring till fassan, så försöker vi tillsammans.

2010-02-23 @ 14:23:26
Postat av: Tooottoo

Har också läst. =D Fortsättningarna på Ingo är utlästa nu.

Haha! Telefon kompis. Den var bra!

Okej, får ge mig. Kan inte våren komma snart? (det var ingen fråga)



Oki, nu kommer frågor:

* Men du blir ju kär i alla djur, eller var det här fölet speciellt?

* Varför längtar du till våren?

* Vilken färg, brun eller svart?

* Bästa sommarminnet?

* När gick jag dig på nerverna sist? (den var enkel)

* Vad äter du helst, blodpudding, eller skolans äckliga soppa? (haha)

* Var frågorna jobbiga/svåra? Varför? (menar allas frågor)



Ledsen kommer inte på något mer. Becca hann först att ställa de bästa. ;)

//Ha det bäst!



:D :D :D :D ;) ;) =D =D =D =D ;) ;) :D :D :D :D :D

2010-02-23 @ 17:30:29
Postat av: Tooottoo

Kom på några fler.

* Kan du gissa vad jag gör nu? (snart gör efter jag skrivit frågorna)

* Hur lång tid tog det att svara på allt?



Så, nu är jag klar.

2010-02-23 @ 17:34:28
Postat av: Lova

Vad är 9999 * 5734?

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?

Har du några hemligheter för mig?

Varför skriver Becca att du varit ledsen på mig?

Har du varit ledsen på mig?

Är du en bajskorv?

Hur många gånger per dag går du på toa?

Vad är meningen med livet?

Vill du helst snagga dig eller operera bort din vänstra hand?

Varför är det så svårt att komma på frågor?

kram

2010-02-24 @ 19:54:10
Postat av: Lisa <3

HAHAHAHA!!!!

Telefonkompis OFC!!!!

LOVE U SANNA!!!

Det kommer jag alltid att göra <3333

2010-02-24 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0