Fråågestund!

Hej! är friskare idag och riktigt utråkad eftersom jag inte får gå ut! Har inte gjort mycket sedan jag skrev sist, bara tittat på film och läst så jag har ju inget att skriva. Men jag har tänkt att ha en frågestund här nu så fråga mycket nu alla, vad ni vill för inget är för privat! ha det bra, svarar ikväll eller imorgon <33// yorkielover


happy valentines day everybody! love you <33 nu kommer bilder på
dom jag älskar mest.


först ut är självklart Lova <33


lite mer normalt kort än vanligt i alla fall;) <33


gosegubben <33


ni är 3 suuperbra vänner <33


du med, twilight nörd haha;)


älskling <33   Ha det bäst nu och ge mig frågor:) au revoir!









Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Vad vill du att jag ska fråga då? Först måste jag säga. Fiina bilder. ;)

Ok fråga 1: vad är det konstigaste du har drömt?



2: Maten som du aldrig mer smakar? (något du har ätit som var super-äckligt, förutom blodpudding)



3: Vad är det absolut dummaste du har gjort? som ex. sprunnigt efter en boll som åkt rakt ut på vägen.



OK, kommer inte på något mer nu. Bye, bye. Kul att du mår bättre.

2010-02-14 @ 16:29:46
Postat av: Lova

Hej igen! Inga fula bilder, remember????

1. Hur tror du att du ser ut när du blir gammal?

2. Hur skulle du vilja se ut om du fick välja helt?3. Om du bara får välja på katter och hundar, vad skulle då få vara kvar i världen?

4. Rosa eller grön?

5. Har du kysst eller kramat en kille?

6. har du någon hemlighet för mig?

7. Vem skulle du minst vilja fick läsa din blogg av tjejerna i din klass?

8. Skulle du helst gå i balklänning en hel dag i skolan, eller sjunga inför hela skolan?

Hoppas det räckte med frågor för nu ska jag sova:)

kram!

2010-02-14 @ 20:35:28
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Becca !! ♥

Ja vart ska vi börja ?..

Jag vet ju det mesta tror jag men jag ska försöka !!



1 : har du NÅGON gång pratat skit bakom min rygg ?



2 : om vårat "gäng" byter klass skulle du våga stanna kvar och prata/skratta med dom andra

? (vaddåvadskamanfråga:o) Hahaha !



3 : om du fick välja mellan att flytta till Norge eller Danmark vad ?



4 : vad är du mest rädddd för i hela världen ?



5 : Är du kär ? (kanjagioförtjtjsvaretpåmenendå)



6 : tror du att så länge du bor hemma kommer du tjata till dig en hund ?



7 : vill du vara någon dag ? (hahha)



8 : vad gillar du bäst , banan , päron , vindruvor ?



9 : vem skulle du helst se ut som i våran klass ?



10 : något att berätta ??!



11 : bilden ! är jag ful eller är jag ful ?!!...



nu kommer jag inte på någt mer ..

Pussss på diig ! ♥♥♥♥ <333333333333333333

2010-02-15 @ 21:41:55
Postat av: Fassan

Här kommer några intressanta frågor.

1. Är der sant att Enare träsk är bästa låten du vet?

2 .Är det sant att Asplöven är laget som du drömmer om?

3. Är det sant att Turkisk Peppar är det bästa godiset?

4. Är det sant att du tycker om att titta på finska krigsfilmer i smyg?

5. Är det sant att du inte kan glömma killen på pizzeria Grodan? ( det kan inte jag )

6. Är det sant att pappas risgrynsgröt är himmelsk?

7. Är det sant att Hsppis är hetast i Sverige?

Svarar du ja på alla frågorna är du 50 kr rikare!

2010-02-16 @ 13:08:47
Postat av: Lisa <3

SANNA!!!!

Varför tog du den fula bilden :P <333

2010-02-24 @ 23:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0