Helgen går fort!

Hej! ja, helgen går verkligen alldeles för fort, man vet inte ordet av så är det skola igen! Skönt att det snart är lov. JaJa, idag vaknade jag (som jag gjort varje dag jag haft sovmorgon) 20 i 8, gick upp och åt frukost och läste lite tidningar. senare ringde jag Melanie och gick hem till henne. Vi skickade låtar och sånt till mobilerna, jag fick massor med bra låtar, hurra! efter ca 3 timmar gick jag hem och åt lunch för melanie skulle på gym. Det blev tomatsoppa och rostat bröd, gott. Efter maten stack jag till Ninjooo och tog en liten promenad med honom och gosade som vanligt:) Sen Lyssnade jag på massor av mina nya låtar ett bra tag, och gjorde lite läxa. Nu ska jag sitta här ett tag och kolla några hemsidor, sen ska jag väl läsa som vanligt och imorgon är det vanlig skoldag igen, och cello efteråt. Har inte mer att skriva, gör inte mycket på helgerna, bara myser;) Ha det bäst vi hörs snart// Yorkielover


två sötisar, love you:)


jag på mälarvik, längtar dit det var superkul!


sööööt bild!!


jag vet, den blev sne men jag kunde inte vända på den;)


jag vet, jag är en klätterapa, men det här var faktiskt jättehögt!;)


Jag och Lisa på min överraskningsfest:)


mina söta kusiner Vanessa och Emilia:) vem är sötast? skoja bara älskar båda <33 heejdå!






Kommentarer
Postat av: Lova

1. Jag och Ninjoo är ju faktiskt riktigt lika :)

2. Mysiga du! Älskar den tröjan!

3. Hon ser trött ut! ;)

4. Det där halsbandet får dina ögon att glittra, du har jättefina ögon! Och jag säger det igen, platta håret oftare! :)

¨5. Åh, jag vill också klättre. det gör vi när vi ses, vilket vi gör snart!!!!

6. Det lär vi aldrig glömma. Niciga cloths ni hade.

7. Båda är sötast. Men Vanessa är alltid sötast. 8Hoppas de inte läser din blogg haha)

Det var alla bilder. Jag ringer dig imorgoneftermiddag. När slutar du då?

kramkramkramkramkramkramkram// Lova

2010-02-08 @ 18:43:58
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Fina bilder. Tips på låt: Mika, Blue eyes. Bäst!

2010-02-08 @ 21:14:40
Postat av: Becccaa ♥

låter ju bra :)

1 : haha , söta ! Saknar lova !!! ♥

2 : Mm , det var det ! Söt

3 : men vad då sööt !?.. kollan mitt ansikte :o

4 : den var fin ändå !! ♥

5 : ja du är allt en liten apa !

6 : haha , så snygga

7 : Söta (och lilla prinsessssan) ♥

here braa ! ♥♥ <333

2010-02-08 @ 22:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0