Imorgon bästa skoldagen


hejsan älsklingar! Idag har det varit en jättebra dag tycker jag:) Först hade jag Franska (glosor och rita rum) Sen RoboMemo (gick sådär) sen lunch och sedan Svenska beskriva in person (jag ska beskriva Becca) Efter det hade vi idrott och vi gjorde 3 saker. Först världens roligaste kull, sköldkull och så hoppade vi plint och spelade Tennis. Inte så seriöst men  vi hade kul;) Sen skulle jag haft No men våran lärare var sjuk så vi fick gå hem:) fast jag tycker synd om mina kompisar som tvingades kvar och ha vikarie! så jag gick hem, lyssnade på musik och sen var det dags för orkester, som alltid är lika rolig tack vare min lilla klantiga och roliga Anna;D  Imorgon är det som sagt bästa skoldagen: först hemkunskap, mums! sen halva So och halva robomemo. Sen lunch och sedan Sv, läsning (jag valde tråkigaste boken) Efter det är det klassråd och sen ska jag raka vägen till Ninjo, hoppas han inte är sämre, jag ska pyssla om honom ordentligt imorgon! Nu ska jag snart duscha för imorgon ska jag ha stora lockar, hoppas det blir fint:) Jag gör inte som alla andra, plattar håret. Nej, jag vill vara lite annorlunda så jag lockar istället hehe;) Nu vet jag inte vad jag ska skriva men jag viill skriva, tycker det är jättekul! Just det här är min kärleksdikt: "kärlek är som en fågel, håller man den för hårt kvävs den, håller man den för löst flyger den bort" tycker ni den är bra? Nej jag kommer inte på vad jag ska skriva, detta inlägg blev rätt tråkigt men.. Nu kommer bilder:)


haha, kolla på mig! men jag minns att Lova sa nåt kul just då, så då
blev det såhär;) Men sötis är söt! haha;D


Ninjo när han, ja vad gör han egentligen?;D


det här är nog den finaste bilden på Zambo <3


Ninjo när han var kortklippt <3


typ den första bilden på Ninjo:) tänk jag har känt honom i 2 år...


Lova och Becca när vi, ja hade roligt;)


och sista bilden blir på mig när jag (bokstavligen) skulle iväg och flyga,
gud vad kul det var, visst Lollo?:D Ha det bäst nu alla fina människor// yorkielover


Kommentarer
Postat av: Beecccaaaaaa always ♥♥

Smart att säga att du beskriver mig :o Dom andra ska ju gissa ;)

Bästa dagen imorgon japp!!

Din dickt var ju super! BÄST ! ♥

Snygga bilder :D ( men kolla mig :0 )

PössiPössi ♥♥ <3333333333

2010-02-02 @ 21:18:23
Postat av: Lova

Ja, det var verkligen sjukt roligt! Något som bara måste göras igen, elelr vad säger du...??

Kram

2010-02-03 @ 18:01:50
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Haha! bästa bilderna hittills. ;) Älskar ditt smil.

2010-02-04 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0