Imorgon blir det låångt inlägg!

hejsan! Ska igentligen sova nu men måste bara säga förlåt för att jag skriver så lite, men jag har helt enkelt inte haft tid. Och särskilt nu har jag verkligen ingen lust att skriva, men varför det får ni inte veta! Men imorgon ska jag blogga som en tok, och så ska jag till älsklingen min för det var en hel vecka sen, saknar honom så himla mycket, jag förstår bara inte att man kan älska en hund så mycket. När han försvinner blir det ett stort hål i mitt hjärta...
Ha det bäst, älskar er:)// yorkielover

Kommentarer
Postat av: Lova

Det e ju bra - med långt inlägg alltså :)

TREVLIGT LOV!!! =D

2010-02-19 @ 16:18:49
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Lilla muppen lever nog ett bra tag till. :D En sådan piggis träffar man inte så ofta!

2010-02-21 @ 12:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0