Jagärförkyldförf*n

Hejsan!
Det är Lova igen, roligt huh?
Allmän info: Jag håller på och blir förkyld, mamma säger att jag har röda pluppar i halsen hihi. Låter ju mysigt, eller vad säger ni?
På förmiddagen har vi varit på stan. Sansen köpte jeans på Cubus och en randig tröja på hm. Själv köpte jag Converseskor. Är nöjs måste jag säga.
När vi kom hem var vi hungriga så vi käkade korv och potatamos. Sedan blev vi sötsugna så vi delade på en semla. Den var mumsig. Sanna är fortfarande sötsugen så hon sitter och käkar kolakulor. Yumyum.

Nu ska vi se på film och ikväll blir det Let's Dance och Ben&Jerrys.


Äntligen - mina älsklingar!

kram 


Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Haha! När du nämner röda pluppar tänker jag på när ja åt ananas förra veckan! Papillerna (prickarna på tungan som sticker ut lite) svullnade och började blöda. Åt nog för mycket...

Ni behöver inte fresta mig med glass, särskillt inte med Ben&Jerrys! Var ni tvugna? Nu kommer jag drömma om det inatt.

Snygga tofflor du har där - skämt åsido

//Ha det bäst! Och snälla, spara lite glass till mig! :D

2010-02-26 @ 20:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0