kul dag i skolan

Hello! Idag är jag nästan frisk, men inte riktigt så jag hoppade över cellon idag. Idag hade jag först RoboMemo, som gick sådär men jag har bara 2 gånger kvar nu:) Sedan var det matte, och vi ska ha matteprov på Fredag, hjäälp jag fattar ju ingenting!  tja, matte har ju alldrig varit min starka sida direkt!;) Sen var det lunch, korv och makaroner för min del, gott:) Sen So, den absolut roligaste So-lektionen på länge tack vare Beccaa! Vi jobbar med geografi och skulle leta efter "varmast och kallast" i Sverige med hjälp av datorn. Hälften av personerna vid mitt bord kollade på datorn, men jag och Becca satt mittemot dom och hängde inte riktigt med. Hehe, fast det kaanske berodde på att Becca satt och sjöng hela tiden, låt efter låt, väldigt bra låtar också;) det dök upp nya låtar hela tiden så det slutade med att vi satt och skrev "Du ska inte tro det blir sommar" resten av lektionen haha:D sen var det Sv och vi skulle redovisa våran personbeskrivning idag, men jag glömde min hemma så jag får göra det imorgon. Sen skulle jag haft Franska, men våran lärare var sjuk så jag var med Becca och josse på "Sven" istället och tränade engelskaglosor. Sen på vägen hem tog jag en omväg med becca till tågstationen och halkade typ hela tiden klantig som jag är;)
Sen jag kom hem har jag bara gjort läxor och nu ska jag sitta vid datorn ett tag. Mamma jobbar fortfarande och jag måste säga att det är lite väl tyst hemma nu, jag har ju inte direkt vant mig vid att vara ensam hemma, och jag är ju mörkrädd också så jag har typ tänt alla lampor haha:) jag har fortfarande frågestund, så fråga på, skriver kanske svaren imorgon. Men ha det bäst, skriver imorn igen// yorkielover

Kommentarer
Postat av: Becaaa

Hahaaha vi hade kul !!

halka ja det kan man ju säga ! Inte en gång heller !

Hehe vi ses imorgon :* ♥

<3333333

2010-02-15 @ 21:23:50
Postat av: Tooottoo

Visste inte att ni latat er på So:n era fuskisar! :D

2010-02-18 @ 08:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0