Läängtar tills ikväll!

Hejhej! Igår kväll var en mysig godiskväll, lets dance var super, röstade på Molly 3 gånger och hon klarade sig:) Vaknade ca 7 idag, och upptäckte att det var minus 11 och snöstorm! Nu är jag trött på snön, vill ha vår och inte så himla kallt! När vädret är såhär så går jag inte direkt frivilligt ut, utan hittills har jag tittat på teve och suttit här, lat som jag är ibland;) Men på eftermiddagen ska jag gå till min yorkievän, min älskade bästis och vi ska gosa lite:) Ikväl ska jag till kyrkan, för vi ska faktiskt ha övernattning där idag. Åh, vad jag längtar, det kommer bli såå mysigt och skojigt!:D Nu är det lov, så himla skönt, då kan jag rå om Ninjo lite mer, och förhoppningsvis träffa mina människobästisar och ha roligt:) Nu är mamma iväg och köper semlor, mums! Har inte mer att skriva nu, skriver imorgon efter kyrkan, ha det bäst// yorkielover
P.S I love you♥


söötis uppe på en mur i somras:)


älskar er så himla mycket! <33


lite suddig kanske, men annars okej <33


Saknar dig massor! och din heta stad;)


Min Zambo i hans favoritställe på sommaren <33


det kanske inte syns, men det är faktiskt Lova på bilden;) Gud vad kul
vi hade då Becca och Lollo!


mitt smultronställe:) Happis är den enda platsen där jag alltid vågar
vara mig själv, den är helt magisk!  Hejdååå!

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Jag gillar snön! Fast nu börjar det likna Sälen ute så får nog hålla med dig. Kan ju inte flytta ut till Stugan om det är ett sånt här väder.

Varför ska du alltid fresta mig med goda saker? Typiskt dig att få mig sugen på semlor. :)

Jättefin bild på muppen. Saknar honom.

Dom andra bilderna var inte heller så dumma. Jättefina! =D

Haha! Lollo ser ut som Pompere possa som lagt sig under sin mossa...

Det är så härligt med platser man bara kan slappna av på och inte behöva bekymra sig för saker. Smultronställen brukar vara rofyllda.

// Ha det bäst!

2010-02-21 @ 12:26:54
Postat av: beccca

Sötttta bilder :D ! <33

2010-02-21 @ 21:58:15
Postat av: Lova

Jag såg också på Let's dance. Hejar på Sauk och Claudia.

Bilden på Ninjo var jättesöt på bilden, det är nog bästa bilden på henne.

Andra bilden var väldigt söt på Liiiisa måste jag säga. På er andra också så klart:)

Gullunge vad jag saknar dig! Din hy är ju typ pörfekt hihi.

Banana split på dig Jorma,

Ja, vad ska jag säga: Jo; måste kissa så klart!

hihi

hoho

ha det niiiice

2010-02-22 @ 14:26:32
URL: http://lovajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0