Läxor usch!

Hej, hinner inte blogga så mycket för jag har typ 4 läxor som jag måste göra:( plus att jag ska duscha och städa rummet! Det har ändå inte hänt nåt speciellt. Det var skola som vanligt, ganska roligt:) Sen var det cello och det gick ganska bra idag. Men innan cellon så såg jag min körledare och fick typ gömma mig för att hon inte skulle se mig, för jag har ju inte sagt att jag slutat! Efter cellon gjorde jag lite läxor och tråkade, sen satte jag mig här och kollade massa hemsidor som vanligt, rooligt! Nu känner jag lukten av spagetti, vilket betyder att det är matdags snart. Skriver imorgon igen, ha det bäst alla:)// yorkielover


fiina Lova:) miss you sweetie!


Jag och Lollo gillar Ben & Jerrysglassar;)


söta becccaaa! <33  Heejdååå!

Kommentarer
Postat av: Lova

1. Just det, kommer ihåg den dagen (och alla andra fantastiska dagar vi spenderat tillsammans). Kan vi inte ha kittelkrig som vi spelar in nästa gång. Kon bara att tänka på att jag känner för det haha

2. Hehe, glass är det bästa som finns. Tål attg göras om!!!!

3. Becca är fiiin. Hon är verkligen jättesöt. Och hennes nya frisyr är ju ännu finare än den förra. Saknar henne! :(

Och du, klaga inte på läxor. Vi har so, biologi, kemi, franska, hemkunskap, engelska, fysik och matte. :O

Gaaah, jag dör!

kramis

2010-02-08 @ 18:47:20
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Ben & Yerrys glassar är bara godast! Åhh, nu gör du mig sugen. Du vet att jag inte motstår frestelsen av glass.

2010-02-08 @ 21:16:23
Postat av: Becca ! ♥

1 : super fin lova !

2 : haha så gulliga !

3 : nemen kan man vara fulare ?... haha ! Du är söt ! ♥♥

<3333333

2010-02-08 @ 22:56:22
Postat av: Tooottoo

Nu är det andra gången jag ser de där glassarna. Jag ger mig! Hoppas vi har någon glass hemma...

2010-02-11 @ 19:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0