Lugn dag idag

Hejsan, idag har jag inte gjort mycket. Skolan började halv 1 idag så vi hade bara 3 lektioner: So Svenska och Franska, skönt:) innan skolan så städade jag rummet och spelade spel på min mobil. Vaknade vid 20 i 8, sen jag vet men jag somnade typ 1, jag och Becca messade lite som vanligt, roligt! Efter skolan hade jag cello, har äntligen fått tillbaka intresset för att spela och då går det mycket bättre;) Har faktiskt inget mer att skriva om idag tråkigt nog, men jag kan ju bara säga att jag saknar min älskade yorkievän, särskilt eftersom jag vet att han är sjuk! Jag känner på mig hemskt nog att han inte kommer leva länge till och det gör mig galen, för jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom! På Onsdag ska jag gå och hälsa på honom ett tag, annars står jag inte ut... Nu kommer lite bilder på honom och andra <33


min gosekille <3


närbild men söt tycker jag <3


lite suddig men söt <3


ibland måste man bjuda på sig själv;)


men den här är jag (egoistiskt sagt) nöjd med <3


Friends, Love you <33


älskar hans sovställning;)


min älskling du är som en ros <33


puss puss, underbaraste yorkie, love you <333 ha det bäst mina
läsare, och förlåt att jag skriver och har så mycket bilder på Ninjo
Glöm inte att jag älskar er också// yorkielover

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Love you too! Uch vad jobbigt att Ninjo är sjuk!!! Då måste du ju skriva om honom lite extra! KRYA PÅ DIG NINJO!!! Roliga bilder. Bild nr 4, bäst, love it! :D See yaa tomorrow



//Totto med 5 o:n

2010-02-01 @ 20:46:16
Postat av: Bexx ♥

Jag ser ju hemsk ut !!

Inte egoistiskt ,, du var ju jätte söt !! ♥

Låter som en bra dag !?..

Hahahah!!

Pöss ♥♥♥ <333333333

2010-02-01 @ 21:04:41
Postat av: Lova

Naw, mysigbilder! Okej, här är kommentar på bilderna.

Bild 1:Du är lik Vanessa, Ninjo, ja, stackars Ninjoo om jag ska vara ärlig. Kolla hans min haha.

Bild 2: Naw!

Bild 3 :Ninjo i hans rätta element.

Bild 5: Det är den finaste bild jag sett på dig!

Bild 4: Du i ditt rätta element haha!

Bild 6: Oh my gosh, kolla in oss. jag saknar oss, jag saknar dig me!

Bild 7: Hehe, man vil bara rufsa till hans mage...

Bild 8: Åh vad söt han e...

Bild 9: Ni passar bra ihop.

Träffade Frejas jackrusselvalp idag, ja du förstår - 9 veckor gammal, det finns inte ord.

men hennes lillasyster var ännu sötare, fem DAGAR gammal och heter TUVA-LI SOL, haha. Roligt namn eller hur, men hon var också helt oemotståndlig.

Kram

2010-02-02 @ 18:49:07
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Lisa <3

SANNA!!!!!!!

jag är as ful på bilden när vi spelar Twister!!!!

2010-02-05 @ 17:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0