mysig lördag idag

hejsan älsklingar! Jag har en myslördag som vanligt:) Vaknade ca halv 8, satte mig vid tvn, åt frukost och tittade på mtv, många bra låtar kom det:) Sen satt jag vid datorn ett tag, kollade lets danceklipp, deras bloggar osv och senare tog jag och mamma en promenad till coop sveaplan och åt varsin semla, gottgott;) Eftersom semlan blev vid lunchdags så hoppade vi över lunchen och åt nyss istället. Det var riktigt skönt med en promenad, lite kallt men ändå bra, jag är ju så lat på helgerna så jag måste ju ta lite promenader! Efter semlan satte jag mig och lyssnade på musik (ovanligt;)) Sen ringde Lisa N och vi pratade ca 50 minuter om allt möjligt, det var roligt, hon är helt gaalen ibland! men jag älskar henne ändå, rolig är hon;) Just det, kanske ska berätta vad jag gjorde  igår kväll: Efter vårat snöäventyr så satt jag, Lina och Becca vid datorn en stund och åt godis, sedan hölll vi på med våra mobiler tills dom skulle hem, ca halv 8. Mysigt hade vi:) När dom hade gått så tog jag en dusch och sedan var det dags för lets dance igen, jag tyckte det var jättebra som vanligt, och Molly gick vidare ännu en gång, hon var jätteduktig:D Rabih åkte ut men jag bryr mig inte, jag fokuserar på dom jag gillar mest istället! efter lets dance så somnade jag  på en gång som vanligt och sov som en stock hela natten;) Ikväll ska jag titta på "saturday night fever" hoppas den är bra, och så ska jag äta upp mitt godis som jag köpte igår för mer pengar än någonsin, 21 kr! Annars ska jag väl bara ta det lungt och njuta av kvällen. Imorgon har jag heller inte mycket planerat, ska vara med Melanie typ 2 timmar på förmiddagen och kanske gå ut med min yorkievän <33 Nu har jag nog skrivit allt intressant tror jag så nu kommer bilder:) Ha det bäst,så hörs vi snart igen, love you// yorkielover


Tunisien, jag fick hålla tyglarna,det var roligt och mycket snälla pållar;)


en vinterbild från balkongen <3


det är vackert i Haparanda på sommaren <33


har ni lite fantasi så ser ni att det står Rebecca N , med Lovas kulor;)


Lova min älskling, åh vad jag saknar dig! älskar dig maaassor:D


jag i finland med den sötaste valpen jag träffat <33


vad som än händer kommer det alltid vara vi <33


sista bilden blir på mig i plattat hår <33 heejdå!

Kommentarer
Postat av: Lova

Åh, kan vi inte träffas snart. Jag saknar dig och älskar dig så mycket att det gör ont!!!

kram

2010-02-07 @ 18:19:55
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Becccaa !

hehe det låter väl kul !! :)

Bild:

1 fin bild , men det heter tömmar :s o inte tyglar ,, hehe tyglar är dom korta man håller i när man rider men när man kör heter det tömmar ... :p

2 ja snöön verkar ju alllldrig försvinna!!

3 ja jätte fint ! Du me´ !! ♥

4 Jag såg att det stod Rebecca N :D

5 Fin lova är !! Saknar henne !! ♥

6 ja valpen var söt och du me´ ! ♥

7 haha söta !

8 Fiiin du är !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

<33333333333333

ÄlSkArDiG !!! ♥♥

2010-02-07 @ 20:25:52
Postat av: Tooottoo

Men becca, var det nödvändigt att kommentera allt? Haha! Fina bilder! Gulli, gull, gullig valp.

2010-02-08 @ 21:12:42
Postat av: Fassan

Happisbilden är ju bra för att fotografen är proffs.

Han är skapligt bra på att dansa också. Ha det bra Nanna!

2010-02-09 @ 14:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0