Nu är det Lovas tur - läs om ni har tid och lust

Om mig och min familj
Vad heter du? Lova BeatriX Jansson
När är du född? Den värsta tiden på året. I mitten av den gråa färgens månad - 13 november.
Vart bort du? I Nypan
Trivs du där? För det mesta. Ibland är det mysigt, ibland längtar jag till Stockholm och tycker Nyköping är en byhåla.
Hur lång är du? 166 cm mohahaha
Höger eller vänsterhänt? höger
Hur många är ni i din familj? 14! Det är min släkt - min familj. Men jag bor med mama och papa.
Vem kommer du mest överens med? Många. Vi är bra på att lyssna på varandra och kompromissa.
Älskar du din familj? Över allt annat, då, nu och för alltid.

Skola
Vad heter din skola? Borgmästarhagskolan. fancy right?
Trivs du där? Det är görmysigt :)
Tycker du att det är en bra skola? Samma svar som på förra frågan.
Om nej?
Vad läser du för linje? Går i vanlig klass, satsar på att bli allmänbildad hehe.

Kärlek.
Är du kär/gillar du någon just nu? Kanske, vet inte riktigt, tror det, eventuellt...
Är du tillsammans med den personen? Nej, men snart så hihi.  
Om ja, vad heter han/hon? Mattias. Han är ful som fan.
Om nej, trivs du med att vara singel? Nja, ibland, ibland inte. Ibland är det långtråkigt, ibland är det befriande.
Har du någon gång gråtit för någon du inte kunnat få? Jodå.
Vad tycker du om kärleken? Den och empatin är det bästa på jorden.
Tror du att du kommer gifta dig någon gång? Det ska jag se till.

Vänner
Har du många vänner? De få vänner jag har upptar många vänners plats om ni förstår vad jag menar. De är bäst!
Trivs du med dem? Ja
Är du vän med någon du inte vill vara vän med? Jag är vän med de jag tycker om. Om jag inte vill vara vän med någon så tycker jag ju inte om den personen. Att vara vän med någon och tycka om den är ju samma sak. Det är ju inte direkt så att jag gör vänskapsband med djävulen. Psyko question!
Vem är din bästa vän? Jag gillar alla mina vänner mkt. Jag tycker att ordet bästis är lite flummigt och lite omoget. Så klart att vissa är mer speciella än andra men det är inget jag vill snacka om. Alla tar ju så hårt på den punkten. En öm tå.
Har du hatat din bästa vän? man har väl tänkt elaka tankar om alla, men jag har nog egentligen aldrig hata någon på riktigt. Så nej.
Vem berättar du mest för? Sanna, Maria, Emelie.
Vem umgås du mest med? Mig själv och mina spinnande tankar :p
Vem önskar du att du umgicks mer med? Alla mina vänner, min släkt...

Tack för your ettention/ Lova

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Haha! Bra ett veta mer om dig! ;)

2010-02-26 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0