Nu bloggar lilla jag igen!

Om mig och min familj
Vad heter du?9 Sanna Patricia Söderberg
När är du född? fjärde Mars 1995:) 
Vart bort du? Eskilstuna :) 
Trivs du där? Jadå :)
Hur lång är du? 163,5 cm
Höger eller vänsterhänt? höger:)
Hur många är ni i din familj? tre men oftast två :)
Vem kommer du mest överens med? pappa :)
Älskar du din familj? Of course :)

Skola
Vad heter din skola? Stålforsskolan:)
Trivs du där? Japp:)
Tycker du att det är en bra skola? Ja:)
Om nej?
Vad läser du för linje? Hälsa:)

Kärlek.
Är du kär/gillar du någon just nu? Mm:)
Är du tillsammans med den personen?
Om ja, vad heter han/hon? Gissa;)
Om nej, trivs du med att vara singel? Ja:)
Har du någon gång gråtit för någon du inte kunnat få? Nej
Vad tycker du om kärleken? Underbar!
Tror du att du kommer gifta dig någon gång? Nja.

Vänner
Har du många vänner? Sådär.
Trivs du med dem? Jaa:)
Är du vän med någon du inte vill vara vän med? Nepp.
Vem är din bästa vän? Lova och Becca:)
Har du hatat din bästa vän? Neej!
Vem berättar du mest för? Mina bästisar:)
Vem umgås du mest med? Med Becca i skolan, annars Melanie:)
Vem önskar du att du umgicks mer med? Mina best friends!

Ha det bääst mina få läsare, skriver mer när jag är hemma igen:D // yorkielover

Kommentarer
Postat av: jossan

älskar diig<33

2010-02-26 @ 17:28:51
Postat av: Tooottoo

:D Bra att få veta lite mer om dig. ;)

2010-02-26 @ 20:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0