Nu har jag mycket att skriva!

Hejsan svejsan mina älskade! Hoppas ni har det bra, jag har det super:D Nu ska jag skriva om en dag i taget: 
I Tisdags rdeovisade jag jag min personbeskrivning, det gick bra:) och så, hade vi ingen idrott för läraren var sjuk så vi fick en skön håltimme:)  Sen gick jag inte på orkesten, för jag var fortfarande förskyld då, så jag gjorde läxor, läste och sånt. Annars hände det inget speciellt i Tisdags, en vanlig skoldag bara.

I Onsdags så hade vi bara zooskola i Parken zoo, inga andra ämnen, det var skönt. Zooskolan var både tråkig och jätterolig. Innan zooskolan så gick jag hem till Lisa N, vi lyssnade på musik och pratade. Lite senare kom Jossan och kort efter det även Rebecka. När vi kom till Parken zoo så fick vi först gå in i en liten mysig stuga. Sen lekte vi en lek, men jag vet inte hur jag ska förklara den, den var halvrolig i alla fall;) Sen fick vi sitta i en hel och väldigt lång tråkig timme och lyssna på en person som pratade om natur och jag vet inte allt! Efter det blev det betydligt roligare, för då fick vi gå runt och kolla på massa djur och ta kort på dom. Dom flesta var intressanta och söta. Särskilt ett helt urgulligt litet föl, som jag såklart blev förälskad i! Efter det så slutade vi och jag, Beccaa, Liina, Tottoo och Izaa till max (hamburgerrestaurang) och åt lunch. Vi hade såå kul, skrattade typ hela tiden, kladdade, tog kort på varandra och flummade ordentligt!:D Alltid lika kul att vara med er mina underbara, galna kompisar!♥ När vi suttit där i typ ett par timmar så gick vi hem till Becca, hälsade på hennes supersöta hamstrar satt vid datorn och så pratade vi även med Lova. Efter kanske 3 timmar så tog jag bussen hem, för jag skulle göra läxor och sånt. När jag varit hemma i 1.5 timma var det dags att bege sig ut i snöstormen igen, och ta sig till kyrkan. När jag kom dit så var det först som vanligt mysig gudstjänst, jag sitter och lyssnar på fina dikter och sånger, det är väldigt avslappnande:)

Sen så var det påskpyssel för dom som ville och sen fikade vi, goda baguetter. Sen så gick jag och Becka till ett rum och pratade och förökte få igång ett teve-spel, det gick inte alls;) Lite senare så gick vi till "lekrummet" Där var Becca och Iza i full gång med en kulig fotbollsmatch;) Jag och Becka tog en annan boll och "lekte" Sen så började vi alla att spela handikappfotboll, riktigt kul var det! Sen så var vi tvungna att gå hem, tiden hade som vanligt  gått väldigt snabbt. Jag och Becka och Becca tog många en del onödiga, en del jobbiga omvägar, vi var igentligen på väg till Becca, men vi hamnade lite  överallt;) Vi klättrade än över än igenom snöhögar, pulsade genom djup snö och jag blev nerputtad från en snöhög, men det var mest roligt, fast jag såg ju förstås ut som en dränkt katt sedan. Ett tag senare gick Becca in till sig och jag och Becka fortsatte till busshållsplatsen. Oturligt nog så såg vi bussen köra förbi oss, så vi var tvungna att stå och frysa i en halvtimme innan nästa äntligen kom. Vid det laget hade vi nästan förfrusit oss, men Hon är alltid så rolig att jag glömde bort att jag frös ett tag! Jag kom väl hem någon gång vi 10, tröttt som en sten och utan känsel i fingrar och tår:( Men jag tinade upp i sängen och sov som en stock tills det var dags att vakna upp för Torsdagen: Första lektionen var Engelska och vi sjöng en sång och diskuterade i grupper om "film" Sen var det musik och nu ska min grupp lära oss att spela gitarr. Det är inte så svårt som jag trodde, och så är det rätt så kul. Efter den lektionen var det lunch och sedan So, geografi. Näst sista lektionen var idrott och vi åkte skridskor. Fast jag hann inte åka så länge för jag kommer alltid för sent och då är dom slut i min storlek! Sist hade vi No, sexualkunskap, vi kollade på filmen "Love boogie" Den var lite konstig och inte så intressant. Men efter skolan blev det betydligt roligare, Lisa följde med mig hem. Vi tittade i tidningar, pratade mm. Senare gick vi till min granne Agnes. Först fick vi se hennes mysiga rum på vinden, det är jättemysigt, verkligen mitt drömrum! Hon hade en gunga som jag satt i ett bra tag, sedan gick vi ner och gosade med hennes söta kanin Vera. När vi gjort det ett tag så bjöd hennes mamma på potatisplättar, sen så gick vi upp igen och sjöng singstar ett tag, roligt hade vi. Senare skulle Lisa hem och jag gjorde färdigt min uppsats, och så gjorde jag vanliga saker. Ursäkta att jag verkade så sur igår,det var jag också av många anledningar. Besviken var jag också men mest på mig själv...
Men idag är jag glaaad och snart är det Let´s Dance som vanligt,
höjdpunkten i veckan enligt mig:) Skoldagen idag har inte varit särskilt speciell, eller jo men inte direkt så himla positivt! Jag hade min allra sista RoboMemo idag, det gick sådär men jag bryr mig inte ett dugg nu haha! Jag fick ett diplom och gick sedan ner och hann se ungefär halva filmen "p.s I love you" Men det lilla jag såg var bra och vi fick god fruktsallad också:) Efter skolan så gick jag till Ninjoo för första gången på en hel vecka! Det var otroligt skönt och kul att gå ut med honom igen, jag bara släppte alla negativa tankar för ett ögonblick och Ninjo var jättepigg och glad. Sen så satt jag inne hos Anci och gosade med honom ett tag, det var mysigt:) Sen gick jag hem och nu har jag faktiskt skrivit det viktigaste och roligast av allt som hänt!

Måste bara säga att mina vänner, ni betyder allt för mig, ni är min glädje i livet och ni är så obeskrivligt underbara att jag saknar er ofta, även om vi träffats bara för ett tag sen. Glöm aldrig hur mycket jag älskar er, jag kommer aldrig lämna er och den dagen ni lämnar mig kommer mitt hjärta gå i tusen bitar... Förlåt att jag ska vara så himla avundsjuk och känslig av mig, men det känns bara som om jag är raka motsatsen mot en del av er. Jag vill aldrig förstöra en vänskap mellan någon, jag vill bara själv kunna känna mig älskad av er, på allvar någon gång! <33    Nu har jag skrivit av mig ordentligt, ha det bäst, vi hörs// yorkielover
P.S   I Love You♥♥


Min underbara ängel<33 Förlåt mig!


Jag kommer alltid vilja vara med dig, lämnar dig aldrig min älskling <3
Heejdå!

Kommentarer
Postat av: Lova

Åh, jag älskar när du skriver långa inlägg- Roligt att di och Becca har så roligt, det känns bra att mina två bästisar är tillsammans :) Söta bilder på er två i alla fall!

Jag älskar er! Lova

ps. Nu är det lov!! Och det kanske blir så att jag kommer hem redan på onsdag eller torsdag, i så fall hinenr vi ju träffas på lovet =D

2010-02-20 @ 10:09:53
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Jippie!! Lov! Synd bara att vi fått tusenelva läxor. Jättebra inlägg Sanna. =)

Det var synd att jag var sjuk tor.-fre. ni verkar ha haft såå mycket roligt.

Blev riktigt rörd av det du skrev. Få mig inte att börja gråta!

Fiina bilder! Dom har jag inte sett förut... ;)

2010-02-21 @ 12:17:37
Postat av: becca

det gör inget ,, älskar digg

men hahhaha bilden !! ♥

<333333

2010-02-21 @ 21:56:31
Postat av: Lisa <3

Hur många bilder har du på mig?? xD <333

2010-02-24 @ 23:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0