Nu kommer svaren!

Först Loovas frågor:
Vad är 9999 * 5734?  hehe, med hjälp av kalkylatorn kom jag fram till 57334266:)

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?  Skjorta, leggins, överaskning;)

Har du några hemligheter för mig?  Det frågade du förra gången också, neej!

Varför skriver Becca att du varit ledsen på mig?  För att jag var ledsen en dag i skolan, och då försökte becca få mig att säga varför, jag minns inte riktigt, jag var nog mest arg på mig själv och besviken att du jämt är så upptagen!

Har du varit ledsen på mig?  Några gånger, men är inte det nu:)

Är du en bajskorv?  Enligt dig ja;)

Hur många gånger per dag går du på toa?  vilken fråga! kanske 2,3 ggr;)

Vad är meningen med livet?  måste tänka,det var den svåraste frågan hitills!

Vill du helst snagga dig eller operera bort din vänstra hand?  Snagga mig, men usch vad hemskt!

Varför är det så svårt att komma på frågor? Haha, inte vet jag;)


Nu kommer Tottoos frågor:
Men du blir ju kär i alla djur, eller var det här fölet speciellt?  Ja det hade nåt speciellt, men du har rätt, jag älskar ju alla djur:)

* Varför längtar du till våren? För att jag vill slippa frysa jämt när jag är ute! Och för att det är så fint på våren:)

* Vilken färg, brun eller svart?  Black.

* Bästa sommarminnet? Det var en svår fråga, har så många minnen. Vet faktiskt inte!

* När gick jag dig på nerverna sist? (den var enkel)  Kanske när du trummade på min axel med pennan heela tiden, det var väldigt irriterande!

* Vad äter du helst, blodpudding, eller skolans äckliga soppa? (haha)  Soppan, men usch hatar den!

* Var frågorna jobbiga/svåra? Varför? (menar allas frågor)  Ja, det fanns både jobbiga och svåra frågor, vet inte riktigt varför, men jag är en ganska känslig person plus att dina frågor var svåra. Men jag sa ju att ni fick fråga vad ni ville, så jag får skylla mig själv!


Dags för Beccaas frågor:


* Varför var du arg på dig själv ?  Det är jag nästan jämt, men då tyckte jag att det var orättvist att jag gjort en sak, och jag förstör nästan jämt för alla. Men jag var på allmänt dåligt humör då, och då går det tyvärr ut över allt och alla!

* Varför var du ledsen på mig ? jag var inte direkt ledsen på dig, jag saknar dig bara, och så älskar jag dig så mycket men...

* Varför var du ledsen på Lollo ?  Läs svaret på hennes kommentar.

* Har du något mer att tala om ?  Inte nu, men när jag har det så säger jag  det till dig, lovar:)

* Vad är du mest rädd för ?  Jag är rädd för mycket, men tex döden, skräckfilmer och att mista nära vänner!

* Vad tycker du om miig ?  Du är underbart söt, alltid snäll och omtänksam, jag kan lita på dig till 100 % och du finns alltid för mig. Du är jätterolig att vara med, ibland retsam men alltid rolig. Du betyder jättemycket för mig, har en stoor plats i mitt hjärta. Du är en superbra vän, alla borde ha en vän som du. Du är en ängel på alla sätt!
Love you very very much♥♥♥


Och till sist kommer pappas frågor, hehe;)

1. Varför är det så kallt ute?  För att det är snöstorm;)

2. Hur många salta pinnar fick du? (alternativ 1:3 stycken, alternativ 2: två tycken)  Haha, två tycken förstås!

3. Hur gammal är den äldsta kattungen du känner?  19 år, haha!

4. Har du sett en lös mun ?  Ja farfars, det låg inte bara löständer i glaset, utan halva munnen, haha;)


Just det,Totto hade 2 frågor till:
* Kan du gissa vad jag gör nu? (snart gör efter jag skrivit frågorna)  Det kan jag väl inte veta!;)
* Hur lång tid tog det att svara på allt?  En halvtimme;)

Taack än än gång för frågorna, dom är alltid roliga att svara på, måste ha det här oftare, hm, kanske en gång i veckan...;)
Idag har jag inte gjort mycket, vart med Melanie, gosat med Ninjo och läst:) Men imorgon ska jag äntligen till min älskling Lollo, Åh, vad jag längtar! Love you Lova♥♥  Ha det bäst alla, vi hörs//yorkielover

Kommentarer
Postat av: Lova

ncjwesnfckjsndfcsdj!

Mao, jag saknar dig så. Kan inte fatta att vi äntligen får träffas. Nu måste jag skynda och köpa dig en ÖVERASKNING!!

vksbdkvjnsdkjvndf// Lova

2010-02-25 @ 09:48:46
Postat av: Sannasbästis

Love you too!!!

Det ska bli så roligt att vara med dig idag. Vi kan gå till hamnen (i sommar bygger de utepool bredvid voleybollplanen =D), gå på stan, klappa hundar, göra våfflor, och så det vanliga. (hundar eller barn??)

"Återigen gryr dagen, över din bleka skuldra.

Genom frostigt glas syns solen som en huldra (??)

Ditt hår det flyter över hela kudden -

Om du var vaken skulle jag ge dig - allt det där jag aldrig ger dig. Men du; jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag!"

"Barn är ett folk och de bor i ett främmande land - detta land är ett regn och en pöl. Över den pölen går pojkarna små där ibland och de glider så fins utan köl (??)

Där går en flicka som samlar på stenar, hon har, en miljon.

Kungen av träd sitter stilla bland grenar - i trädkungens tron.

Där går en pojkesom skrattar åt snö,

där går en flicka som gjorde en ö, av femton kuddar.

Där går en pojke och allting blir glass -

alla är barn och de tillhör det gåtfulla folket!

Barn är ett folk och de bor i ett främmande land, detta land är en äng och en vind."

Jag vet inte om texten säger dig något men det är texter ur sånger som jag tänker på när jag tänker på dig!

Här kommer en sista, min favorit!:

"Is it kind of a dream, flowting out of the time, following the river of destiny, oh is it a dream?

There's a far way over the ice now, but we are flying the sky! And nobody seems to know who we are, and what does it meen? Oh, is it a dream?

Bright eyes, burning like fire. Bright eyes, how can we close this thing?

How can the eyes that burned so brughtly suddenly burn so pale, brigth eyes?

Is it a kind of shadow - reaching in to the night, walking over the hills, or is it a dream?

There's a high way in the tree, a cold sound in the air. And nobody ever know swing it no, oh where do you start, in to the dark?

Bright eyes, burning like fire, bright eyes, how can you close them now, bright eyes!

How can the light that burned so brightly, suddenly burn so pale, bright eyes?"

Det är texten till Bright eyes". Du har säkert hört den. Jag vet att jag ahr skrivit fel i texten hela tiden med stavfel och att en del av orden inte alls hänger ihop. men det är itne det viktiga för mig. det är viktiga äör att du förstår andemeningen. Texten står för vår vänskap som på senaste tiden börjat glida isär och få sprickor efter vad det känns som. Den står också för att vi förrut var som siamesiska tvillingr och att vi nu knappt tröffas mer än varannan månad. Det måste bli ändring på detg, för jag älskar dig så!!!

När du komemr ska vi lyssna på låter tillsammans och hålla varandras händer!

jag älskar dig!

Lova

2010-02-25 @ 11:35:43
Postat av: Tooottoo

Innan jag svarar på allt måste jag bara säga; Underbara dikter Lollo! De gick rakt genom hjärtat. Ni är lyckligt lottade som har varandra.

Frågan om vad jag gjorde var ju enkel! Skulle plugga, spela sims och äta glass såklart! Haha! Låter som ett moff. (missförstå mig inte)

Tråkigt att du varit ledsen, hoppas att det är bättre nu. Som tröst är du aldrig ensam. Det finns alltid någon som lider med dig och hjälper dig att må bättre. Finns!

Haha! Lilla bajskorven. ;)

Skrattade när jag såg din pappas frågor. Verkligen bra! Äldsta kattungen var ju bäst! Jag visste inte att det finns kattungar som är 19 år! Bara katter...

Om du har frågestund oftare kanske knäppare frågor dyker upp. Men nu har jag i allafall varnat dig.

Synd att du bara kom på en gång jag gått dig på nerverna. Snart blir det fler. ;) Skoja bara! Ska försöka låta bli.

//Ha det bäst!

2010-02-26 @ 20:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0