Pulkaåkning i snöslasket!

Hejsan! Nu är vi nyss hemkomna från vallarna, där vi åkte pulka. Det var jätteroligt och vi blev väldigt varma och trötta. Vi tog vilopauser efter varje åk, typ 5 minuter. Senare bestämde jag mig för att hoppa från en mur ner i en snöhög. Men när jag landat uppstod ett problem, jag fastnade med foten i snön och kom inte loss! Lova fick dra och dra i mig och till slut kom foten loss, men skon satt kvar!;D Klantiga lilla jag, alltid vi två som hamnar i såna dramatiska situationer haha! Sen så ville vi gå hem för vi var trötta och hade nästan slut på energi. Men det brukar jag förresten ha på helger, och så är det så slaskigt och dåligt väder. Så då ville vi bara stanna inne och mysa, vilket vi nog ska fortsätta med. Ikväll ska vi se melodifestivalen, det blir roligt. Våra favoriter klarade sig i lets dance igår också och dansade jättebra:D Vi sov på en stoor madrass framför tvn, och ska göra det inatt igen, det är jättemysigt:) Ha en supermysig Lördag alla fina människor, vi hörs snart// yorkielover



Hehe, jag ser totalt muppad ut ju!


Jag när jag precis landat- och fastnat. muren bakom är den jag hoppade
från! bye bye


Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Men du är ju min lilla Mupp, din Mupp. ;)

Bra av dig att fastna, hade varit kul att se! men det var tur att du kom loss.

Anna var bäst!

Lollos kommentar: hoppas att hon vinner hela melodifisen!

Det hoppas jag med! Eller i allafall att hon kommer på fispallen! (borde inte komma med så dåliga skämt)

//Ha det bäst!

2010-03-02 @ 19:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0