Saknar Loova!

Hej igen älsklingar! Igår blev jag liite irriterad för jag kunde inte komma in och blogga, det var nåt fel på serven. Men spelar roll, det hände inte direkt nåt speciellt igår. Det var bra i skolan och Totto var jätterolig typ hela dagen, helt galen haha! Första lektionen var franska och vi ska rita och skriva om våra rum. Sen RoboMemo, som jag som tur är bara har 4 gånger kvar på! Sen var det lunch och efteråt var det svenska och vi läste kärleksdikter, många jättefina:) Sen hade vi idrott och vi lekte kull och gjorde övningar på mattor, tex läskiga upp och nerövningar! sista lektionen var No och vi pluggar till optik och akustik. Senare var det som vanligt orkester, roligt med Anna som vanligt och det gick ganska bra:) Vad gjorde jag mer igår då? jo, jag pratade i telefon med Lova ett tag, det var skönt för jag saknar henne obeskrivligt, jag vill bara att hon ska vara ledig någon gång så vi kan träffas för det var länge sedan!! Idag hade vi först hemkunskap, jag var med Alice som vanligt, det går bra för vi har bra samarbete och maten blir god;) Efter det var det So och RM (RoboMemo)  sedan lunch men vi var så mätta efter HK att vi bara åt mackor. Sista riktiga lektionen var SV och jag fortsatte att läsa min tråkiga bok, som tack och lov snart är slut;) sist klassråd och sen dess så har jag: Gjort läxor, läst, gått promenad, lyssnat på musik och varit med Melanie. Snart ska jag äta, sen antagligen göra läxor och sitta vid datan ett tag som vanligt. Och kalla mig inte datanörd nu för jag gör faktiskt läxor på datan också!;) Jag gick inte till Ninjo idag, men det ska jag göra imorgon, för han måste ju ut i friska luften ibland, stackarn! Imorgon är det musik och jag är en aning nervös när det gäller betyg i keyboard, det går inte direkt jättebra för mig, jag är såå avundsjuk på Becca för hon spelar superbra, hon är verkligen jätteduktig! Jaja annat roligt imorgon är att vi ska åka skridskor som vanligt, det blir nog kul:) Kanske ska vara med Melanie i morgon också. Åh, jag både längtar och inte längtar till sportlovet! jag längar för att det är ju alltid skönt med lov, liksom;) Men jag längar inte för jag kommer nog inte ha nåt att göra då, kompisar brukar vara upptagna och mamma jobbar från morgon till kväll! Men nu har jag inte direkt nåt mer att skriva, maten är klar och inlägget kan ju inte bli hur långt och tråkigt som helst! Men ha det bäst nu mina nära och kära så hoppas jag att jag kan skriva imorgon! // yorkielover


söööta Lina! du är en jättebra kompis Lina


du med Beccaa, en helt underbart söt snäll och omtänksam tjej, du
betyder såå mycket för mig! <33


och du, du är mer än underbar, helt obeskrivlig, älskar dig min bästavän <333


hehe, jag är glad! <33


tre söta älsklingar <33 bye byeee!


Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Jippi!!! Försa kommentar. :D Jag var nog mer en galen, undrar egentligen hur sockerbristen påverkar mig... Vill inte att det slutar med att jag blir helt galen. Vilket jag snart är. okej, okej jag erkänner ÄR. Men vem är inte galen?

Förstår att du saknar Lova. Det gör jag med. Måste verkligen höra av mig snart.

Och en sak till! Den där toaletten passar jag mig för i fortsättningen... Det är ju farligt att fastna i dörrar så där, man vet ju aldrig vad man kan kläcka ur sig. ;) // Ha det bäst!





2010-02-11 @ 19:00:23
Postat av: LOva

Saknar dig så jag dör!!! Bokstavligt talat, känns som jag sak svimma bara jag tänkr på dig! Jag måste vara kär haha!

Tänk på allt vi har gjort. Jag älskar dig!!Je t'adore!

2010-02-12 @ 21:30:08
Postat av: becccaa ♥

det går ju bra för diig me på muskien ! Har man inte IG så klarar man sig ;)

1 : aww min lilla Liiina på bilden ! ♥

2 : OMG bilden :o hehe , älskar dig ! ♥

3 : söta Lova saknar henne enormt !!!! ♥

4 : haha , så gullie du e´ ♥

5 : mm , söta o lilla prinsessan ! ♥

♥♥♥ <33333333

2010-02-12 @ 22:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0