snart kommer Becca!

Hejsan, förlåt att jag inte skrev igår, men det var något fel så det gick inte:( jaja, somnade trött som en sten i förrgår, urakta mitt lilla tröga jag, som råkade göra 2 inlägg;) Igår så hade vi muusiik, roligt och det börjar gå betydligt bättre för mig på keyboard nu:) Vi hade också skridskoåkning på gympan och det var som vanligt, roligt men kallt! Annars var gårdagen inte så speciell, jag var ute med sötis både igår och i Onsdags. Konstigt nog var han pigg och frisk som en nötkärna, jag blev helt chockad, Anci hade ju sagt att han var sjuk! konstigt men såklart superkul:) Dag har det varit en vanlig skoldag, men rolig! Engelskan var bäst, helt crazy, men really funny när vi letade ord i ordlistan tex, oj oj vad ni är roliga mina vänner!;D Hade min träning nyss, missade Badhuset:( Jag ska vara med bästa becca när dom slutar kl 4, det blir rooligt! Bloggae mer idag, men har inte tid nu för jag måste städa lite tills Becca  kommer. Ha det bäst, hörs snart// yorkielover

Kommentarer
Postat av: Lisa <3

Har ni kul?

jag ville vara med på idrotten men förra gången jag åkte skridskor så blev jag värre så det var nog ingen bra idé om jag vill bli frisk, men nu har jag ju blivit värre - faaan( du dåg inget :P)- jag har ju börjat med melodin på musiken xD, det gåt pissssss xP

Vad skönt att ninjo har blivit frist, kul för din del också så du kan leka lite vidare med han =)

Love you Sanna <3333

2010-02-05 @ 17:56:59
Postat av: Tooottoo

Haha! Härliga tider, härliga tider...

2010-02-08 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0