sportlov!

Tjabba! Inte förrän idag när jag vaknade så fattade jag att vi har lov, alltid jag som är så seg;)
Jag kom hem från kyrkan i förmiddags. Vi hade jättekul igår, först var jag med Lisa och vi badade och gosade med hennes marsvin, lyssnade på musik och skottade! Det sista var vi tvungna att göra för annars hade vi inte kommit till kyrkan, för guud alltså vad mycket snö vi fått helt plötsligt!  Aja, när vi kom till kyrkan så fick vi först packa upp våra grejer och bädda iordning. Sen var det dags för mat, good Tacos:) Sen så pysslade vi, gjorde egna askar med mönster på. Senare hade vi massage, mysigt och skönt måste jag säga, jag älskar att göra massage, särskilt på Becca;) Efter det så tittade några på film, medan jag, iza,  totto, lina, josse och Becca låg och pratade och ringde runt till massa:) Sen typ mitt i natten kom dom andra tillbaka, nästan inga kunde sova förutom lza och ewe, och våran ledare kom in och sa 4 gånger att vi måste vara tysta. Men inte förrän typ vid 3 somnade jag och Josse. Vi vaknade 5 timmar senare av att Åsa (ledaren) kom och sa att vi måste gå upp. Så vi gick upp, packade våra saker och åt frukost, sen var det dags för gudstjänst och dop! gudstjänsten var lika mysig som vanligt, vi sjöng några jättefina psalmer, men det bästa var att iza och cecilia skulle döpas, det var roligt och iza såg ut som en ängel i dräkten <3
Efter gudstjänsten fick vi fika och sen var det dags att ta sig hemåt igen, efter en rolig tid i kyrkan med mina friends:) Annars har jag inte gjort mycket idag, gått ut med Ninjo och pratat i telefon, hinner inte skriva mer nu men imorgon hinner jag desto mer, vi får se vad jag hittar på då;) ha det bäst//yorkielover
P.S I love you


Love you my angels♥


en vinterbild <33  Fast nu viill jag ha våååår!   au revoir!


Kommentarer
Postat av: rebeccaaaa

Lavioo :*

<33333

2010-02-21 @ 21:59:34
Postat av: Lova

Sounds like you had fun! Roligt! :)

Fast jag känner på mig att jag hade brutit ihop om du och Josse var vakna i fem timmar... haha.

Själv är jag i Stockholm och sorterar bebisläder. Astrid är världens sötaste!

kram

2010-02-22 @ 14:18:53
URL: http://lovajansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Vi hade jättekul! Moa sa att jag sov när de kom tillbaka. Pratade i sömnen tydligen. Minns inte att jag somnade, har för mig att jag var vaken hela tiden...

Haha, ni hade svårt att vila ni. ;)

Love you too!

Älaskar den där vinterbilden! Den får mig att glömma värmen, men ok, vill också ha vår. I allafall snart, inte riktigt än.

//Ha det bäst!

2010-02-23 @ 17:12:08
Postat av: Tooottoo

Haha! Älaskar, den var bra! Hoppas att du förstår...

2010-02-27 @ 12:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0