Stresssad!!

heej mina älskade! Har inte direkt tid att blogga, har massor att göra: Städa, duscha, läxor läxor och prata med pappa. Fast det är rätt så roliga grejer haha;) Eller läxor är väl inte direkt superkul då men måste verkligen göras, har fysikprov imorgon och 3 prov nästa fredag:( Idag var det en bra dag i skolan tycker jag. Först engelska och vi svarade på frågor om film. Sen dags för musik, jag spelade så bra jag kunde och hade precis lärt mig att spela med 2 händer så slutade vi!:( Så igentligen skulle jag någ fått ig men läraren var snäll och gav mig ett g. Fast jag är ändå jättebesviken över det, och förresten över alla ämnen, gud var jag är dålig i skolan... Efter den både bra och hemska lektionen så var det lunch och det blev klyftpotatis och mackor  (alltså inte tillsammans;)) Sen So, geografi som vanligt, när det gäller det ämnet så är jag typ helt trög, fattar typ inget! Sen skridskoåkning som som vanligt var både kall och rolig. Sista ämnet var No och det var genomgång inför morgondagens prov. Sen skulle jag gått ut med Ninjo men Anci var inte hemma så jag gick till Melanie istället. Efter det var det middag och sedan dess har jag gjort läxor. Snart ringer pappa så jag skriver inte mer idag, men jag fortsätter imorgon när det är underbara Freedag igen:) Jag ska bara för skojs skull skriva lite fakta om några vänner som jag älskar:
Towe: jättesnäll och omtänksam, riktigt rolig och helgalen! betyder mycket för mig <33
Becca: Ja, vad ska jag skriva, det är svårt för hon är så underbar att jag inte kommer på några tillräckligt fina ord!
betyder också mycket för mig, mer än hon kan gissa, söt snäll och rolig är kortfattat! <33
Och sist men inte minst Lova: helt obeskrivligt underbar på alla sätt, allt positivt jag kan komma på har hon! <33
Love you all my best friends, more then you can imagine! you`re just  best <3333333  Heejdåå!

Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Tack, men det är du som är allt det där (okej, kan ta bort helgalen. Den äran kan jag ta emot) Haha! Du skulle ha sett när jag ramlade på väg till stan, snacka om klantig. :D



Tråkigt att du blev så besviken på musiken. Bli inte det. Du var jätteduktig. Man kan inte göra mer än sitt bästa och man blir lätt disstraherad av alla andra som spelar. Klandra dig inte.



Du är inte alls dålig i skolan!!! Sluta säga det!



Tur att du inte åt maten samtidigt och inte jag heller för den delen. Snacka om blandning. :)



Lite roligt- du sa att du inte hinner blogga och sen skriver du så mycket. Du är rolig du.



Lav juu. Ses imorgon din lilla...

blue eyes...förlåt sång på huvudet. ;)

2010-02-11 @ 20:33:13
Postat av: Tooottoo

Nu blir det, det vääldiigt spännande antikrundan på tv. Missa inte det gott folk. ;) Vem vet, kanske har ni ett miljon föremål hemma utan att ni vet om det. Bäst att börja leta...

2010-02-11 @ 20:38:16
Postat av: Lova

Sansen: Du är den mest fantastiska människa jag träffat. Du är ärlig, snäll rakt igenom, superduper rolig, barnslig på ett bra sätt och supersöt. Kan det finnas någon bättre än dig?? Skulle inte tro det, du är obeskrivlig till 100 %

2010-02-12 @ 21:28:28
Postat av: REBECCA

desammmma !!

vad var det jag sa :( !!!

men jag älskar diig i alla fall ♥♥

<33333333333

2010-02-15 @ 21:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0