Svaren!

1: Vad är det konstigaste du drömt? Har drömt mycket konstigt, men en gång drömde jag att jag, becca och lova klättrade i träd och sen kom en älg... haha!
2:Hur tror du att du ser ut när du blir gammal? Svår fråga, har ingen aning. Kanske rynkig och ful!;)
3:Har du NÅGON gång pratat skit bakom min rygg? Jag tror tyvärr det, men det var flera år sen så jag minns inte varför. Jag var typ arg på dig, men nu skulle jag aldrig göra det!
4:Är det sant att Enare träsk är den bästa låten du vet? Oh ja, den är underbar;) haha!
5: Maten som du aldrig mer smakar? (något du har ätit som var super-äckligt, förutom blodpudding)
Ja, skolans soppa, usch!
6:Hur skulle du vilja se ut om du fick välja helt? Svår fråga, jag har många alternativ, men kanske som idol-tove;)
7:om vårat "gäng" byter klass skulle du våga stanna kvar och prata/skratta med dom andra?
Nej, aldrig!
8: Är det sant att Asplöven är laget som du drömmer om? Absolut!;)
9:Vad är det absolut dummaste du har gjort? som ex. sprungit  efter en boll som åkt rakt ut på vägen.
Vilken svår fråga, jag gör nog mycket dumt haha,;) Men en gång så cyklade jag runt bland bilar och in i murar och allt, för att min mössa hade trillat ner för ögonen haha!
10: Om du bara får välja på katter och hundar, vad skulle då få vara kvar i världen?
Hundar, helt klart:)
11: Om du fick välja mellan att flytta till Norge eller Danmark, vad?
Norge, vet inte varför;)
12:Är det sant att Turkisk Peppar är det bästa godiset?
Aa, verkligen;)
13:Rosa eller grön?  Rosa:)
14:Vad är du mest rädd för i hela världen?  Jag är av alla möjliga orsaker livrädd i skolan nästan jämt, jag är rädd att Ninjo ska bli sjuk och dö plus att jag är livrädd att mista dig!
15: Är det sant att du tycker om att titta på finska krigsfilmer i smyg?
Självklart;)
16:Har du kysst eller kramat en kille?  Kramat max i mälarvik för vi lekte ryska posten.
17:Är du kär? Ja i Samuel...
18:Är det sant att du inte kan glömma killen på pizzeria Grodan?
Ja, verkligen sant!
19: Nej!
20:tror du att så länge du bor hemma kommer du tjata till dig en hund?
Ja, till Ninjo i alla fall!
21:Är det sant att pappas risgrynsgröt är himmelsk?
Ja, helt underbar;)
22:Vem skulle du minst vilja fick läsa din blogg av tjejerna i din klass?
Typ Evlina eller Stina!
23:vill du vara någon dag ? Jag vill  typ inget hellre! <3
24: Är det sant att Happis är hetast i sverige?
Självklart, hetast i världen!;)
25:Skulle du helst gå i balklänning en hel dag i skolan, eller sjunga inför hela skolan?  Sjunga!
26:vad gillar du bäst , banan , päron , vindruvor ?  päron:)
27:bilden ! är jag ful eller är jag ful ?!!...  tänker inte svara för jag ljuger aldrig för dig! <3
28:något att berätta ??! Nej, inget alls:)
Och sista frågan:Vem skulle du helst vilja se ut som i våran klass!
Linda eller Lisa G:)
taack för alla frågor, dom var roliga att svara på, skriver mer imorgon, älskar er alla! <33


Kommentarer
Postat av: Beccccccaa

Bra svar ;) där fick man veta mycket !! ♥♥

<333333333

2010-02-16 @ 18:22:49
Postat av: Tooottoo

Haha! Roligt det där med mössan!

2010-02-18 @ 08:36:53
Postat av: Lova

HAHA, det var jätteroligt att läsa dina svar!

Ohja, happis är ju världigt varmt och hett, speciellt på vintern ;)

2010-02-18 @ 19:58:55
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0