två glassälskande snömonster och en liten mupp

Hej älsklingar! hoppas ni mår bra, själv mår jag super, äälskar fredagar! Konstig rubrik eller hur? berättar senare;) Idag har varit en bra dag i skolan igen, om man bortser från fysikprovet som gick helt åt skogen, vill inte prata om det:( Men efter provet så hade vi engelska, vi gick igenom frågor fick läxa mm. Sen lunchdags som var gulachsoppa, jag vågade inte ens prova så jag åt goda bagetter istället;) Efter bagetterna var det franska och vi fortsatte med vår beskrivning om vårt rum. Sen matte uppe hos den jobbiga tanten igen, dötråkigt. Sen RoboMemo som gick ovanligt bra idag, jag blev jätteglad:D När jag kom ner efter träningen satt Toowe och läste en bok, stackarn hade gjort det i 45 minuter för att hon var tvungen att vänta på mig! Vi gick hem, tog varsin macka och begav oss sedan till Ninjo.
På vägen hade vi roligt och pulsade genom djupsnö och klättrade på snöhögar, jag vet vi är galna haha, det kan vi erkänna visst Totto?;) Ninjo blev väldigt glad när vi kom, och ännu gladare när han kom ut;) Han rusade iväg och vi efter och styrde stegen mot en stoor snöhög. Towe tog Ninjo i famnen och så klättrade vi upp på den. Sen sprang vi runt med Ninjo överallt, men han började darra av köld till slut och även vi, så vi gick hem till honom igen. Där satt vi och pratade med Anci och gosade men Ninjo ett tag, sedan tog vi oss till Ica och glassmonster som vi är plus helt crazy så köpte vi mitt i vintern varsin Magnumglass, och gick sedan hemåt igen. Det var vääldigt halt på vägen och när vi rundade ett hörn vad gjorde inte Towe då, jo halkade på isen såklart!;) vi tog en genväg (eller senväg) hem till mig och sedan så upptäckte jag att jag hade varit så himla smart och glömt nycklarna hemma, problemet med det var att mamma inte var hemma så vi var utelåsta! Då satte vi oss i trappan och höll på med mobilerna tills mamma till slut kom. Väl inne fick vi varmt att dricka, jag varm choklad och Towe te. Sen fortsatte vi med att skicka över bilder och sånt, mysigt var det:) Senare åkte Towe hem och nu väntar jag bara på att Let´s dance ska börja så får vi se hur det går för söta Molly idag då:) Just det, förresten muppen det var Ninjo det;) det kommer komma bild på det och några andra. Tack så jättemycket för de här timmarna Tottoo, dom var roliga och värda guld:) loove you <333  ha det superbäst nu alla, vi hörs imorgon// yorkielover


haha, här sa vi "godis" sööt va? <33


sööt <33


en liten vovve på språng:)


närbild kan man kalla det, men jag tycker han är jättegullig! <33


här är muppen, jag menar kolla bara!;)


söt bild på en underbar tjej <33


söta fantastiska bästis <33


den här bilden älskar jag! <33 det var den sista för idag, men det
kommer många fler imorgon:) heejjdåå!




Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Tack själv du. Superkul! Haha snodde mina rubriker din mupp ;). Ok kan erkänna att vi var crazy. Haha! Men glass är glass. Vi skulle ju glömma bort min lilla halknings-olycka... Älskar bilderna på Ninjo. Borde kanske bli fotograf. ;) Haha!

Undrar om Lollo minns när jag tog bilden på henne.

Sista bilden är verkligen finast. Guud vad BRA den blev. Såå sööta. :D

Ses! Ta hand om Muppen.



// Glass-snömonstret som halka

2010-02-12 @ 20:41:17
Postat av: Tooottoo

Betala om glass. Undrar om vi har någon hemma. Måste kolla. ;)

2010-02-12 @ 20:42:48
Postat av: Lova

Hej sötnos!Kul att du och Towe hade roligt. Jag saknar er både så att de gör ont i mig!!! Jag börjar nästan gråta, ajg tänker på gamla tider. Tänk när vi spelade Quidditch och klättrade i träd på rasterna :( (Och så lyssnar jag på sorglig musik)Åh, nu är jag deprimerad !!!!!!!!

Snälla, låt oss träffas allihopaa snart. Kan inte du, jag, Towe och Becca sova his dig någon gång:)

kram

2010-02-12 @ 21:24:24
Postat av: acceb

söta bilder på ninjoo :D

fin towe och lova och du !! ♥

orkar inte skriva så mycket men jaja ... ♥

hare good :D <33333333333

2010-02-12 @ 22:58:10
Postat av: Tooottoo

Quiddich, åhh, vad kul vi hade! Saknar det! Det måste vi göra någon gång. Lollo, vi får höra av oss till varandra när vi har tid. (du har tid) Lova det! Så kan vi bestämma någon dag då vi kan ses. Saknar dig verkligen.

2010-02-13 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0