1 Juli

Hej alla!  Jag gör bara ett superkort inlägg för jag har ingenting att skriva.

Det jag har gjort idag är varit med Melanie och Ninjo, läst twilight och kollat massa twilightgrejer på internet.
En ganska vanlig, rolig dag:)

Nej, nu ska jag börja plocka fram lite som ska med till Happis, och så lyssnar jag på twilight soundtrack och kollar bilder, besatt eller nåt;D

Ni får ha det så bra, jag skriver nog imorgon igen, även om mina inlägg är aningen tråkiga och likadana.
Men ni får stå ut;)

Kramar♥

//Sanna


Soligt i trädgården, bild från typ förrgår:) <3<3


Haha, träden ser ju böjda ut!;)


Jag på ett "berg" :)

Kommentarer
Postat av: Lova

Härliga härliga vardag med rutiner. Du vet att jag gillar sånt.

Finafisken bilder! En av dem har ju mästerfotografen tagit (jag alltså)

kommer du kunna blogga från happis?

kram!

2010-07-02 @ 17:16:57
URL: http://lovvabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0