;):):D

Hej! Det där var nog min konstigaste rubrik hittills, jag kom absolut inte på någon bättre så jag bara improviserade;)

Helgen har varit jättebra, I Lördags var jag i finska köpcentret och kollade i affärer.
Köpte ett färgglatt linne, typ lila, rosa, rött, vitt, blått;D.

På eftermiddagen åkte jag, pappa och pappas kompis/ förra fru ( vet inte vad hon är riktigt) till Finland.
Vi gick på en ganska lång strandpromenad, det var såå vackert vid havet!
Jag tog massa bilder där, på allt möjligt, längtar verkligen tills jag kan lägga upp alla bilder!:)
Det var också jättemånga söta hundar där, alla möjliga sorter, värsta drömstället för mig typ!:D
Ja, det var iallafall väldigt trevligt och roligt där:)

Igår så regnade det ungefär hela dagen, så vi kunde inte vara ute nånting.
Då blev jag såkart jätterastlös, sitta inne en hel dag går absolut inte för mig!!
Men jag satt och läste, tittade på tv tex så jag fick tiden att gå iallafall.
Men det var rätt så trist..
På kvällen slutade det äntligen att regna så då tog jag en promenad, ner till älven och runt i kvarteret.
Men inte så länge för det var så himla kallt, det var typ 10 grader men kändes som att gå ut på vintern utan ytterkäder!

Ja, jag kan ju inte säga att det är nån fördel med att vara väldigt frusen av sig, jag fryser både ute och inne, det är ju sommar för tusan, det är ju inte normalt att frysa då!
Jag längtar tillbaka till tunisien, där var det 36 grader i skuggan och omöjligt att frysa!;)

Aja, idag är det soligt och ganska varmt så det är skönt.
Så jag ska passa på att vara ute så mycket som möjligt, man vet ju inte när vädret slår om igen.

Läsa vidare i twilightboken ska jag också göra. Jag är ju konstig, jag läser typ en hel dag, sen går det flera dagar utan att jag läser någonting. Sen helt plötsligt så bara läser jag ett kapitel. Sen går det flera dagar och sen kanske jag läser några kapitel osv. Jag har tydligen inte tänkt att läsa ut den nån gång haha!

Nu kommer jag inte på nåt mer speciellt att skriva. Jo förresten, måste bara skriva några korta "skämt" (nja, skämt vet jag inte, det är nog bara jag som tycker dom är roliga haha)  som pappa sa igår:

Jag: Du låter ju som en tjur!
P: Ja jag är lite tjurig!
Jag: hahahahaha

-Gud vad du stammar!
- ja jag är ju stamgäst
- hahahaha

p: om hunden rasar tex från en brygga, vet du vad den kallas då?
Jag: blöt hund typ?;)
P:hundras
Jag: hahahahahaha

Jag vet, min humor är inte riktigt klok!;)

Ha det bra alla♥
// Sanna


Kommentarer
Postat av: moa

hahahaah dom va ju bra ju, skämten asså :D

dagarna låter ju härliga :D de flesta iaf! men gud va kallt det va där uppe :O, men det är det iofs här nere oxå :P. Ha dcet bra Sanna!

2010-07-26 @ 14:13:52
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0