Dagarna går, jag hänger bara med

Hej! Idag är jag lite mer positiv än igår, orkar bara inte vara deprimerad!
Plus att inget blir ju bättre av att man är ledsen och så.

Men jag vet seriöst inte vad jag ska göra, utan nånting på mobilen, varken bilder, musik eller nåt annat.
Och utan mina vänner... nej jag vet inte vad jag ska ta mig till!
Aja, nu ska jag sluta klaga, jag är ju faktiskt glad idag, jag har det helt okej här:)

Vaknade som vanligt när pappa stack iväg, upptäckte att det regnade och drog ner rullgardinen igen.
Vill inte se nåt tråkigt väder, jag är deppig så det räcker och blir över.
Jag tittade på twilight och harry potter och fenixorden, älskar verkligen dom filmerna!:D
Läste vidare i min kära twilightbok gjorde jag också såklart;D

Efter lunch verkade vädret klarna upp så jag tog en omväg hit.
Det var skönt att promenera, eller jogga som jag gjorde bara för att.

Jag har inga planer för idag, inte imorgon heller men jag hoppas att man kan vara ute iallafall.

Ha det bra♥

// Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0