En läsdag:)

Heej, det var ett tag sen, saknat mig? (inte för att nån läser men...)

I Fredags gjorde jag inget särskilt, läste, tog promenad och så.
i Lördags så umgicks jag med pappa, vi gjorde lite allt möjligt, trevligt hade vi i alla fall. väldigt roligt:D

Men Söndagen var bästa dagen här hittills, då åkte vi nämligen till Ranua zoo i Finland.
Jag älskar verkligen att vara där, gå och titta på massa djur är ju blamd det roligaste jag vet!:)
Det var många djur som hade fått ungar, tex hjort, älg, varg, ko;)
Men den 100 % sötaste var lilla halvårsgamla björnungen!
Den var så otroligt gullig att jag inte kunde slita blicken ifrån den, inte ville jag gå därifrån heller, den var underbar!:D
Och den var väldigt rolig att titta på för den var så modig, klättrade högst upp i ett tio meter högt träd!!:O
Ja, den var underbar:)
Mina personliga favoriter är fortfarande uttrarna, som jag förresten fick veta heter Harry och Ollie, haha det gillade jag, gulliga namn på uttrar ju!;)
Jag fick se när dom blev matade med fisk, simmade,brottades mm, det var jättekul, dom är så himla söta och roliga!

Idag vaknade jag som vanligt halv 6, jag åt frukost och så, sen började jag genast läsa fjärde twilightboken, för första gången på hela tre dagar, rekord!;O
Den är såå bra. snart måste jag gå härifrån som vanligt, då ska jag fortsätta, åh den är bäst!!

Bloggar nog snart igen, kram på er som läser <3

//Sanna

Kommentarer
Postat av: Lova

åg ranua zoo. Vad kul att du fick komma dit igen. Du älskar ju det, det vet jag ju!

Kram

2010-07-18 @ 15:10:31
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0