hahaha seg!!;)

Heej! Asså, jag skrev ju igår att jag inte skulle skriva förrän på Måndag.
Då ljög jag ju typ, jag trodde nämligen, var ganska säker på att det var Fredag igår;)

Idag vaknade jag väldigt motvilligt jag menar, jag drömde och ville veta hur drömmen skulle sluta.
Då vaknar jag såklart av att jag ramlar ur sängen och ner i min väska (asså, NER i väskan!)
Jag blev så irriterad, ville bara somna om.
Men jag är inte den typen som kan somna om när jag väl vaknat så det var bara att gå upp!:S
När jag ställde mig upp så halkade jag på golvet och ner i väskan igen!
Jag var nämligen så trött, nästan halvsovande så att jag totalt hade tappat balansen.
Om ni hade sett mig då hade ni seriöst trott att jag var full, jag vacklade runt och ramlade omkull hela tiden;D;D
Ja jösses, det var det roligaste på väldigt länge!!

När jag till slut återfått balansen så gjorde jag mig iordning och gick ut.
Inte kunde jag veta att det skulle vara så kallt!
Jag hade på mig myskläder, satt i solen och läste. Och frös!:O
till slut var jag tvungen att gå in, jag som för en gångs skull verkligen ville sitta ute:(

Aja, det var inget att göra åt det, jag åt lunch och begav mig hit. Nu är det mycket varmare ute, sköönt!

Mer har jag faktiskt inte gjort, jag höll på och somna hela tiden i morse så;)

Ja, men NU är det helg imorgon, visst?
Så nu menar jag att jag skriver på Måndag igen haha.
Kram på er, och ha en trevlig helg♥

// Sanna

Kommentarer
Postat av: moa

hhahhaha härlig morgon!

måste ha varit en riktigt bra dröm ;)

Hoppas du har det bra!!

2010-07-23 @ 19:57:40
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0