I Happis!:D

Heej alla, hoppas att ni har det bra:)
Själv har jag det helt underbart, är ju på min älsklingsplats!

Flygresan gick jättebra och det kändes så skönt at komma "hem"
Jag rivs så otroligt bra här, jag har verkligen inte tråkigt en minut!

Igår var pappa ledig så vi spenderde hel förmiddagen i affärer, både i finand och sverige.
Jag köpte ett par shorts och en tshirt, dom får ni se när jag kommer hem, kan ju inte ladda upp bilder, sitter ju nämligen på ett bibliotek och får inte sitta längre än en kvart!:(

Iallafall, sen åt vi mat på max, efter det lånade jag några böcker här.

På kvällen tog jag en skön, ganska lång promenad.
Jag hittar nämligen här som i min egen ficka ungefär;)

Idag gick jag upp ca halv 7, pappa var redan på jobbet då.

jag åt frukost och tog min vanliga långpromenad, strandpromenaden och runt några affärer och tillbaka.
Sen åt jag lunch och tittade lite på tv.

Nu måste jag gå, får tyvärr inte sitta längre plus tt jag vil ut i det ovanligt varma och fina sommarvädret!

Ja, jag bara förkorttade lite, men har det toppen iallafall så jag kommer nog inte blogga särskit ofta.

Men ha det superbra♥

//Sanna


Ps, Jag saknar redan Lova, Becca, Towe och Ninjoo massor! Älskar er mest!♥♥
Ps igen, den här dtorn är riktigt, himla irriterande seg och konstig, så om jag gör massa slrvfel så beror det antagligen på det!  sorry;)


Kommentarer
Postat av: Lova

Haha. Snygga slarvfel. "Du rivs så bra här"...

Jag saknar dig också!

Grattis till shortsen och t-shirten.

Synd att stallet inte har så många djur kvar.

Kan du lova mig många bilder när du kommer hem som kompensation för det här?

Kram ;)

2010-07-08 @ 16:06:55
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0