I´m back and I´m happy!

Hej! Rubriken säger sanningen, jag är tillbaka, jag lever livet och är lycklig:D

Flummig är jag också, jag kan lova er att ni inte skulle vilja vara med mig nu, ni vet inte vad jag skulle kunna hitta på!;)
Jag skuttar runt, springer och hoppar, jag är totalt galen!
Men det är ett tecken på att jag är mig själv igen, för det är jag i ett nötskalnär igen ser mig, flummig och konstig och glaaaaad!!:D:D

Idag har jag inte gjort mycket, tittade på film i morse som vanligt, sen gick jag ner till älven och gick runt på stenarna. Men jag fick till slut sätta mig och hålla fast i en sten, för det blåste så att jag ärligt talat höll på att blåsa ner i älven!
Jag tog också ganska många bilder där, alla andra är ju borta så jag börjar om från början.
Men det har jag inget emot, jag älskar att ta kort:)

När jag är klar här ska jag nog ta mer kort, eller lyssna på radio, (jag har ju inga låtar kvar så jag får nöja mig med det) Jag lyssnade på radio typ till tolv igår kväll, jag hade totalt glömt bort hur mycket jag gillar det.
Men ett litet problem är att jag ju bor så nära Finland att man nästan inte kan få fram några svenska kanaler.
Så i början lyssnade jag på typ finsk tango. Bättre musik har jag ju hört måste jag säga;)

Idag ska jag även skicka ett kort till Ninjo (och Anci) Saknar min yorkielove såå mycket, har har det nog inte så jättebra utan mig!

Och min Lova är i Frankrike, kan inte ha nån kontakt med henne på 3 veckor!:S

Den enda kompisen jag verkligen har jättebra kontakt med här uppe är Melanie.
Vi ringer varandra jätteofta och det är skönt.
När jag kommit hem måste hon skicka alla låtar och bilder till mig som hon har på sin mobil, det kommer nog ta en liiiiten stund haha!

Det är lugnt och mysigt här på biblioteket, när jag inte sitter vid datorn så bläddrar jag i tidningar (ett nytt intresse) eller läser dikter.

Jag hoppas att jag och pappa åker nånstans när han kommer hem från jobbet.
Jag är så sprallig att jag måste göra något!

Imorgon börjar helgen igen, så jag skriver först på Måndag.
Men ni får ha det superbra, stora, varma kramar♥♥

// Sanna




Kommentarer
Postat av: Moa

Den där älven verkar fin ;) vill gärna se alla bilder som du tagit sen! Haha jag lyssnade oxå på radío förut när min musik va borta. Det är faktiskt helt okej. Fast tango kanske inte va det bästa xD.

Haaare!

2010-07-27 @ 18:43:46
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0