Imorgon är det dags!!

Heej i värmen! Det är seriöst föör varmt både inne och ute, jag typ dör!

Men packa måste jag, och städa och allt innan jag åker.
Jag har nästan packat klart, men jag har inte riktigt orkat göra någonting idag så jag har fullt upp nu.

Min dag har varit underbar med stort U!

Först satt jag ute i trädgården och pratade med grannen och kelade med Zambo.
Sen tog jag och mamma en ganska lång cykeltur, vi åkte förbi rothoffsparken och åt bär:)
När vi var hemma igen var jag halvdöd, så jag tog en dusch och senare kom några som gjorde min eftermiddag fantastisk!

Det var min moster, hennes man och deras två labradorer Chili och Disa.
Chili är jättegullig, superkelig och 10 år gammal.
Disa är jättegullig, helt oemotståndlig, väldigt lekfull och endast ca 3 mån ung!!:D
Ni förstår nog att hundtokiga jag smälte totalt!
Jag lekte med henne i flera timmar, det var så himla roligt, främst för att jag alltid velat ha en labrador, plus att hon var ju så söt så jag nästan svimmade!;)
Hon bet i allt hon såg, tex mina tår, men annars var hon väldigt lugn och gosig.
Helt obeskrivlig är hon, jag vill ha henne!:)

Nyss så åkte dom och då satte jag mig här ,för att göra ett sista blogginlägg med bilder på hela fyra veckor.

Det är så varmt att jag inte vet vart jag ska ta vägen, men det känns väldigt bra, att sista dagen "hemma" blir solig och fin=)

Imorgon kl 8 åker vi till Arlanda.
Det ska bli såå spännande som vanligt, jag älskar att flyga till pappa!:)

Om ungefär 18 timmar är jag på min favoritplats, fri som en fågel!:D

Tyvärr kan jag inte ha några bilder på inläggen från och med Måndag, för jag bloggar från biblioteket där.
Men det blir bra, jag kommer nog ändå inte ha så stor lust till att blogga.

Nej, nu måste jg gå och fixa färdigt allt, vi hörs från Happis nästa gång!

Kommer sakna er massor, fortsätt gärna läsa och kommentera bloggen så blir jag glad:)

Ni får ha det lika bra som jag kommer ha!♥

Älskar er //Sanna


Bild på min älskling från igår:) Kommer sakna MIN Ninjoooo!!


Nu slipper ni mina egobilder länge, (puh);)


Låt mig presentera... Chili och Disa!!


Chili♥






Kommentarer
Postat av: Lova

Åh vad gulliga bilder!

jag vill inte slippa dina egobilder, jag gillar dem!!! Har din pappa någon spegel hos sig som du kan ta i? Jag menar, han har ju knappast något bhov av en, han varken sminkar sig eller fixar håret! haha.

Kramar

2010-07-03 @ 21:46:29
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0