Ingen sol idag

Hej!  När jag vaknade för andra gången idag (jag somnar alltid om när pappa gått till jobbet) så drog jag upp rullgardinen och det var grått och tråkigt ute.
Men jag fullkomligt älskar att vara nere vid älven, sitta på en sten, ta bilder, bara njuta=)
Så jag gick ner dit som vanligt efter att ha gjort iordning mig.
Jag satt där ett tag, sen tog jag massa omvägar hem och gick typ vilse, hur lyckas man i denna lilla stad?;)

Jag åt lunch och sen gick jag hit.

Pappa slutar en halvtimme tidigare idag, vi åker nog nånstans med bilen:)

Igår kväll förresten, måste jag berätta, då åkte vi till Finland, till som jag kallar (utegymmet)
Allltid roligt på dom där gym "sakerna".   Gick ner och kände på vattnet som för ovanlighetens skull var skönt!
Senare hörde och såg vi nåt som prasslade i en buske. Ut kom en urgullig igelkotte!:D
Den var inte särskilt skygg för mig, jag var typ 10 cm ifrån den, skulle ha kunnat klappa den!
Hade gjort det också om den inte varit så taggig haha!;)
A, det vrr roligt iallafall, älskar igelkottar, såå söta!

På eftermiddagen igår tittade jag på new moon, ovanligt va?;)
Om vi lyckas få biljett så ska jag se på eclipse imorgon, hoppas, hoppas, hoppas!!  Äälskar den!:)

Pappa är ledig imorgon, så jag bloggar nog inte då.
Men have great everybody:D

Kramar //Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0