Jag uppskattar egentligen ensamhet, men inte nu längre

Heej, det var ett tag sen!

Jag har egentligen massor att skriva men just därför så kan jag inte göra det;)

I Lördags så... ja, vad gjorde jag då? haha, dåligt minne nummer 1;D
Ingen aning faktiskt, var väl mest hemma tror jag.

I söndags så var jag och pappa lite överallt, några fina ställen vi alltid brukar åka till.

Igår, när jag egentligen skulle skriva så var vi och hälsade på "valpen" Kassu.
Han har verkligen vuxit, blivit jättelånghårig!
Men han är fortfarande lika aprallig och lekfull så det var jätteroligt att leka med honom:)
Gosig är han också, inte så "ömtålig" som Ninjo, utan jag fick krama honom så mycket jag ville, han pussade mig typ överallt och var såå kelig, älskar verkligen såna hundar!
Ja, det var en underbar dag, saknar honom redan.
När vi skulle åka så fråga de jag pappa (mest på skoj) om vi kunde stjäla honom!;)
Aa, han var helt underbar, och gulligast:D

Idag gick jag upp när pappa gick till jobbet, tittade lite på tv och tog sedan en promenad bort till en marknad.
Där köpte jag en porslinsyorkshireterrier, haha, typiskt mig;)

Efter det så hände det tråkiga.
Mina bilder på mobilen försvann, nästan allihop!!!!:(
Jag vet inte vad jag har gjort men dom är borta.
Vet inte vad jag ska ta mig till, dom betydde jättemycket för mig, var väldigt viktiga och jag älskade dom!
Men nu finns dom inte längre, jag är faktiskt väldigt deprimerad nu, jag vet. det låter väl överdrivet tycker väl ni,det är ju bara bilder. Men jag är en väldigt känslig människa så...:(

Jag kan inte skriva mer nu, är ganska ledsen, ni får ursäkta mig.

Men ha det jättebra alla, kram på er♥  // Sanna



5 sanningar om mig själv just nu:

1 Jag vill verkligen ha en vän här uppe, jag går runt halva stan och letar efter nån som verkar ensam.
2, Jag går upp supertidigt bara för att inte missa en minut att umgås med pappa.
3, När jag är ensam blir jag ledsen och rädd.
4, Jag längar hem. Till mitt andra hem och alla vännerna.
5, Jag känner mig otroligt ensam, saknar alla mina vänner hela tiden, det är tomt utan dom.
Helt enkelt, jag klarar inte av att vara ensam, allt blir så jobbigt då.


5 dåliga saker med mig (enligt mig själv)

1, Blir lätt irriterad på andra. 
2, "kollar in" personer jämt, för jag vågar ju inte prata med dom, jag står och stirrar så jag tror att jag kan framstås som dryg då.
3, Kan nog verka ganska nonschalant (stavning?) nä folk pratar med mig, men jag tror att det är för att jag är en riktig tänkare.
4, Jag är ungefär den blygaste, räddaste människan, vågar inte alltid ens prata med mina närmsta vänner, och går omkring och är rädd nästan jämt, av alla möjliga orsaker.
5, Jag är extremt känslig. Tror inte att så många vet det för jag är bra på att dölja mina känsor och så tyvärr.
Men jag är verkligen det, jag blir väldigt lätt sårad och ledsen, det behövs inte mycket.
Jag tål inte så mycket, gråter typ aldrig om det är människor i närheten, men egentligen väldigt ofta.



Så, det kanske var några saker ni inte visste om mig, kommentera snälla, vad ni tycker stämmer och inte tex.

Nu ska jag fortsätta deppa... Jag vet inte när jag kommer bli glad igen:(:(:(:(
Men förlåt för mitt negativa inlägg, jag är kanske glad imorgon igen... <3<3

Kommentarer
Postat av: moa

Mobilen laddade ur så jag kunde inte svara på ditt sms men jag förstår att det känns ensamt där uppe! Fortsätt leta efter människor som du kanske kan umgås med, det va en smart grej att göra tycker jag :). Annars får du nog bara utnyttja den fina naturen där uppe, ta bilder tex, eller se en film eller läsa en bok, sola, prata i telefon, bada eller något. O du som älskar hundar så mkt kan ju fråga lite människor i närheten om dom vill ha hjälp med att gåp ut med sina hundar? :D



Jättetråkigt det där med mobilbilderna, jag förstår dej verkligen, hända samma sak med mina för ett tag sen.



Och till "de dåliga" sanningarna som du skrev:

1. skriv hellre bra sanningar, höj självförtroendet sanna! Och vad gäller dig måste det ju vara mkt lättare att skriva bra saker än dåliga.

2. Asså de flesta handlade dju om hur du tror folk uppfattar dig elr ngra iaf och det är ju deras problem eller hur? inte ditt, du e ju dom som går miste om ngt bra om dom inte ser de bra sakerna med dig!

3. En bra sak man ska tänka på om man är blyg eller nervös, jag tycker den e asbra typ att man ska alltid tänka typ att vad gör det för skillnad om jag pratar mer eller så för de lär inte komma ihåg mig för att jag var för mkt lix, snarare för blygheten. Man smälter lix in lite mer om man bara är öppen och då har man mindre att oroa sig för. Fattaru? det är som en cirkel, man blir blyg för att man vet att man är det, nån gång måste man bryta cirkeln och så :)

Men dina kompisar gillar dig som du är och det är ju det viktigaste :D



O btw.. alla får ha sina deppdagar och sina deppinlägg, ingen normal människa är glad hela tiden så det är ju lugnt :). Puh... det vart en aaaaaaassslååång kommentar... hahah Ha det bra där uppe nu! <33

2010-07-20 @ 18:53:08
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0