Måste packa nu

Hej!  Idag har jag först varit ute med snutteplutten i det hääärliga vädret:)

Sen åt jag lunch och gick till bästa Melanie.
Sen var jag med henne till halv 8, vi hade superkul och gjorde allt möjligt roligt som vanligt=D

Sen åt jag mat och vad har jag gjort mer?;)

Ja, jag har suttit här i förmiddags och varit twilightälskare 100 % typ en timme!
Asså, det är inte positivt att vara så mkt twilightörd som jag, för det gör att jag blir datanörd, inte bra:S
Men i Happis tar jag nog lite datapaus, fast jag bloggar nog några gånger i veckan ändå:)

Nej, nu måste jag packa, åker ju i övermorgon, längtar såå, mitt smultronställe, bondgården, pappas lägenhet på 1 rum och kök (;)) Ja till allt!

Imorgon ska jag säga hejdå till Zambo, Ninjo, Melanie, för hela 4 veckor framåt!

Älskar och saknar er alla, mina vänner!♥

Hadetbra //Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0