Me♥animals

Heej! Jag har så gott som inte gjort annat än att umgås med djur sen jag skrev sist;)

Igår åkte vi först till Kassu. Jag skulle ju egentligen ta nya kort på honom, men det blev aldrig av för först så busade vi massor, han var precis lika sprallig som förra gången!
Men det var så himla varmt, typ 30 grader (!) så sen så satt vi och bara gosade, jag kramade honom och han pussade mig haha!
Men det var jättekul att få träffa honom igen, han är såå gullig!:D

Efter det åkte vi till den vackra finska spetsen Rita, och kelade lite med henne genom stängslet till hennes bur.
Sen åkte vi till hundparken och tittade på lekande hundar och tog en promenad i värmen.

Senare på kvällen när vi kommit hem så gick jag ut på min vanliga kvällspromenad.
När jag gått en stund så såg jag nåt som rörde sig över gatan, när jag kom närmare såg jag att det var en liiten igelkott. Den var så söt när den sprang, med sina korta ben!

Förresten, apropå ingenting så stod det en kille typ mitt i gatan och stirrade på mig. När jag gick förbi honom så sa han "hej sötis"  jag bara himlade med ögonen åt honom och gick vidare, det var lite lustigt;)

Idag gick jag upp vid 6, efter att jag gjort iordning mig och så gick jag ut.
Jag bara gick och gick, överallt, ner till älven, runt i massa kvarter.
Senare kom jag fram till en typ damm. Där fanns det ungefär 20 jättesmå andungar som simmade runt och lekte!
Jag satte mig på en bänk och tittade på dom, då helt plötsligt ser jag en liten nos sticka fram vid vattnet och sen hördes det ett plask.
Det var nämligen en liten bisamråtta som drack vatten och simmade runt.
Den var ganska lik ett marsvin, och jätttesööt!:)

Ja, sen gick jag hem, åt lunch och nu sitter jag här, för sista gången på den här vistelsen.

Imorgon flyger jag hem, kommer bli bra tror jag, jag är inte så rädd för själva flygningen, har ju gjort det flera gånger själv förut men den där "saken" man ska gå igenom som piper ifall man typ har vapen är lite läskig tycker jag..

Men det ska bli skönt att få komma hem, jag skriver på Söndag igen, från Eskilstuna:D

Kram// ♥ Sanna

Kommentarer
Postat av: Moa

Välkommen hem sanna! :D

Härlig dag du verkar ha haft, och fint väder. Jag är avundsjuk ;) Ha det bra!

2010-07-30 @ 21:46:05
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Haruhi

Åhh, lilla fröken gul! Du har minsann haft fullt upp! Väldigt många hundar. Kan nog inte döpa alla...

2010-08-02 @ 20:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0