Ninjoooo!

Hej igen, måste bara säga att jag saknar min Ninjo massor här uppe.
Jag ser jättemånga söta hundar varje dag och bara önskar att jag hade honom hos mig!
Jag vet att han har det ganska tråkigt och jobbigt utan mig, och när jag har tråkigt här så tänker jag att ååh, om jag ändå kunde gå ut med Ninjo!

Jag känner ingen i min ålder här, jag har inte ens sett några tonåringar sen jag kom hit!
Önskar att jag hade en kompis här när pappa jobbar.

Men jag ska inte klaga, jag har det underbart här. så mysigt och fritt och allt:)
Men, ja ni förstår nog vad jag menar.

Nu MÅSTE jag sticka, har redan kört på övertid, oops!

Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Lova

Åh synd att du har det så tråkigt. Men tänk på att du får träffa pappsen på kvällarna och helgerna. det är ju bra! Vad Ninjo anbelangar så får han nog tillräckligt med promenad av Ingvor/Karin eller vad hon nu hette. och så kanske Anci får lite mer motion:)

Kramar!

2010-07-08 @ 16:01:27
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0