Positiv:)

Hej igen! Nu tänker jag skriva lite positiva grejer om mig själv istället, en viss underbar Moa gav mig det tipset :D



5 saker som gör mig glad här uppe:

1, Naturen
2, friheten
3, pappa med sina sjuka skämt om allt och inget
4, djuren
5, att det är så mysigt och vackert helt enkelt



Några positiva texter som stärker mitt självförtroende:

" Japp, jag är alldeles lagom"
"Jag är jag och det räcker"
"Jag är snäll och det står jag för"



5 personer jag gillar absolut mest, som gör mig väldigt glad på sina egna sätt:
Lova <3
becca <3
Tove <3
Moa <3
Melanie <3


10 bra saker med mig (enligt mig själv)

1, Bryr mig om andra riktigt mycket, mycket mer än om mig själv. (det kan ju i och för sig vara negativt också, men det tycker inte jag)
2, Är oftast den gladaste personen jag själv känner;)
3, Har väldigt lätt att älska och lita på personer.
5, Älskar att göra alla glada, typ bara småsaker som sms där det står hur mycket jag tycker om dom tex.
6, Jag är en bra lyssnare, brukar inte ställa jobbiga frågor (oftast)
7, Jag skulle kunna göra allt för mina vänner, skulle dö för dom ifall dom bad mig, ifall det gjorde dom lyckliga. Dom betyder mer än allt annat och jag försöker hjälpa dom så gott jag kan när dom behöver det.
Ifall jag sårar någon kan jag aldrig förlåta mig själv helt, nånsin.
8, Jag är typ den största djurälskaren.
9, Jag är väldigt social och ganska trevlig när jag inte är mitt blygaste jag. Tex här uppe, jag ler mot alla jag möter och säger hej, och hemma när jag är ute med Ninjo och vi träffar andra hundägare så börjar jag prata med dom typ jättemycket, bara för att vara social!;D
10, Jag tycker att jag är smal, kanske lite konstig sak att skriva men det är ju positivt iallafall, och jag bryr mig inte vad andra tycker om den saken haha:)


Så, nu kan ni kommentera mitt positiva inlägg:D:D:D


Förresten, här kommer ett citat från HP och fenixorden som jag verkligen gillar:
" Alla har vi både ljus och mörker i själen.
Det viktiga är vilken sida vi följer.
Det är det som avgör vem man är"

Asså citat, gud vad jag älskar att läsa och anteckna massa citat!
Jag kan hålla på med det i timmar;)


Här kommer några till, från tex böcker:

" Vad underbart att leva och vara fri. Fri, fri,fri.
Jag kände för att skutta och hoppa nerför gatan"

 "Här är jag, snälla hitta mig, hitta mitt riktiga jag, då kommer du förstå mig.
Jag ger dig den tid du behöver, jag väntar halva livet om så behövs"

"Go your own way"

"2 är bättre än 1"

"it´s a happy heart that holds a friend"

"when you´re gone, the pieces of my heart are missing you"

"Dagen nalkas. En ny dag. gör vad du kan"

"när bekymmer sover ska man inte väcka dom"



Ja, det är är några av alla citat som jag gillar, det kanske kommer fler imorgon:)
Nu ska jag leta efter böcker att låna, nu fick jag bråttom, nu måste jag göra nånting för nu är jag glad och sprallig igen!:D

Älskar er♥♥♥








Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahh det va jättebra saker det där! Alla positiva saker va jättekul att läsa! Fast jag visste ju redan om de bra sakerna :) det vet alla som känner dig. Jag vet om ALLA bra saker och INGEN av de dåliga :). Meningarna och citaten va bra. Ha det fint Sanna!

2010-07-27 @ 18:46:03
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0