Regnet det bara öser ner

Hej! Idag har det regnat hela dagen, så jag har knappt gått ut.
Jag vaknade först när pappa gjorde det, men jag somnade om och vaknade halv 8. Det var skönt.
Jag åt frukost och så, sen tittade jag på tv som vanligt.;)

Läste gjorde jag också, och en sak som ni kanske inte vet om mig är att jag älskar att läsa dikter.
Jag kan sitta jättelänge och bara läsa dikter högt för mig själv!

Jag har också läst twilight förstås, det är främsta anledningen till att jag inte orkar vara morgonpigg, jag läser till nån gång på natten!;D
Efter lunch tittade jag på twilight tills pappa kom från jobbet.

Innan han skjutsade mig hit så var jag GANSKA klumpig inne i badrummet.
Först rev jag fingret på nånting, vet faktiskt inte vad;)
Sen slog jag på nåt konstigt sätt ner tandborsten och muggen, efter det tappade jag mobilen i golvet.
Och sist men inte minst så glömde jag se vart jag gick, och glömde att man faktiskt inte kan gå rakt  genom dörren haha;!)
Så jag slog knät ganska hårt i dörren och snubblade ut ur badrummet!
Så nu har jag ont i fingret och knät, klantig och drömmande som jag ju är;D

Nej, det har tydligen slutat regna nu så jag ska nog ta en promenad.
Senare vet jag inte vad jag hittar på men nåt kul blir det alltid:)

Ni får ha det jättebra, kanske jag bloggar imorgon, kanske inte;)

//Kramar Sanna


ps, jag har en lite bättre dator idag, så jag hoppas att jag inte gör några slarvfel. Men den här har istället väldigt ljudliga knappar!                       

Kommentarer
Postat av: Lova

haha, du tappade ner tandborsten och MUGGEN. Muggen, fattar du??

Och tänk om du tappat tandborsten I muggen hihihihihihihih.

Kram

2010-07-08 @ 16:04:28
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0