Seskarö

Hej! Vaknade tio över 7, pappa är som sagt ledig idag så vi tog båda lite "sovmorgon"

Vi åkte och fikade i Torneo, sen åkte vi till det jättevackra stället seskarö.
Havet är såå fint när det glittrar av solskenet!
Vi spelade minigolf, hade väldigt trevligt måste jag säga:D

Sen åkte vi hem och åt mat, sen åkte vi och köpte ett födelsedagskort till min sötnos, kusin Vanessa som fyller åtta år på Måndag, börjar bli stor nu!

Mer har faktiskt inte hänt idag, igår kväll tog vi en skön promenad ner till älven, det vackraste stället jag sett!:)

Ikväll ska jag se på bio, blir nog supermysigt:D

Ha det bra alla♥

// Sanna


Ps, om jag har fått fler läsare sen jag tog bort lösenordet, så  kan väl du/ni kommentera nånting?
Då skulle jag bli så glad, får väldigt lite kommentarer. Kanske är min blogg tråkig men kommentera det i så fall:)
kramar


Kommentarer
Postat av: m

haha den e inte tråkig :p

det är typ alltid fint i närheten av vatten!

Hoppas du har det bra ;)<3

2010-07-15 @ 18:58:06
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Lova

seskarö, är det där din pappa har byggt det där lilla trähuset och ni tog kort förra gången du var i happis?

2010-07-18 @ 15:09:08
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0