skön dag=)

Hallå! Idag vaknade jag redan halv 6, utan att somna om, jag bara: "jag är inte trött" haha;)

Pappa klipper gräs tre mil härifrån, jag tycker synd om honom, måste vara jobbigt i den här värmen!:S

Jag tog en långpromenad på morgonen, pratade även med mamma, Lova och Melanie.
Det var väldigt roligt, saknar dom.

Jag gick till finland, sen runt ikea och hem igen.
Jag åt lunch och tittade på film.

Och så har jag börjat med fjärde twilightboken, fast jag tycker att trean är bättre så jag hoppade över de fyra första kapitlen i fyran för dom var tråkigare än trean.
Gud vad jag krånglar till det då!;)
Nästa Söndag ska jag se eclipse på bio igen, här uppe, längtar så!!:D

Nu ska jag kolla lite fler hemsidor här, min tid är snart ute, haha, missförstå mig inte;)!

Jag har inget särskilt att skriva när jag är här, bloggar från och med nu bara när jag har nåt särskilt att skriva:)
Det är ju typ ingen som läser iaf så det spelar ju ingen roll.

Ha det skönt i värmen ni få som läser:D <3

kram //Sanna



Kommentarer
Postat av: Lova

nej, fyran är bättre, fyran är bättre, fyran är bättre :O

2010-07-08 @ 16:02:45
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0