Värme utan sol:O

Hej igen! Egentligen så har jag inget mer att skriva, har inte gjort så mycket sen jag skrev sist.
Men jag vill blogga ändå;)

Jag satt och läste ganska länge, sen kom pappa hem på lunch och sa att det är jättevarmt ute.
Jag trodde honom typ inte först för det fanns ingen sol och var väldigt grått.

Men när jag klev ut så bara slog värmen emot mig, 26 grader och ingen sol!
Men det är ju underbart!:D
När jag ätit lunch ska jag genast gå ut, och inte gå in på typ hela dagen, så hääärligt!:)
Sitta ute och läsa, eller gå ner till älven, sitta på en sten vid vattnet och ta kort, det är bland det bästa och roligaste jag vet här uppe=)

Så det är vad jag ska göra, senare idag kanske vi ska åka och hälsa på ännu en hund, eller så gör vi det imorgon.
På Torsdag ska vi iallafall åka till gulligaste, spralliga vovven Kassu igen, jag måste ta nya söta kort på honom för dom andra försvann ju.

Gud vad det är tyst här måste jag bara säga, jag tror att jag är nästan helt ensam på hela biblioteket, skönt!

Just det, igår eftermiddag åkte vi till Kukkolaforsen, köpte glass och bara stod och tittade på den strömmande forsen, jag tog också massa kort på forsen, kunde ha tagit tusen för stället är såå vackert!

Nu ser jag solen, äntligen! Så nu sticker jag ut, have a great time:D

// ♥ Sanna


Kommentarer
Postat av: Moa

Haha härlig dag! Finthär också ! ÄNT>LIGEN asso :D

du verkar träffa väldigt många hundar ;) va kul!

Ha det bra!

2010-07-27 @ 18:39:31
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Haruhi

Åhh jag vill också gå på älven! Kan du trolla dit mig! Snälla!

2010-08-02 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0