Vart tog dagarna vägen?

Heej! Idag har jag inte gjort mer än som vanligt, läst twilight från 6 på morgonen! Hehe, vääldigt typiskt mig;)

Sen lyssnat på radio och pratat ca en timme med Melanie i telefon. Det var roligt som vanligt, jag vet ju hur trist hon har utan mig, saknar henne massor med.

Jo apropå rubriken, jag och pappa åkte bil igår och började helt plötsligt prata om hur väldigt snabbt dom här dagarna egentligen flugit förbi, det är ju helt sjukt, tiden går så snabbt och jag bara hänger med utan att tänka...
I början, när jag skulle åka så tänkte jag att, gud vad länge 4 veckor är här, utan Ninjo och alla vänner.
Och visst, jag har haft en otrolig hemlängtan och många, många trista stunder.
Men nu har jag insett att det bara är 3 dagar kvar tills jag ska lämna pappa och åka hem till mamma igen.
Bara 3 ynka dagar kvar, och jag som inte gjort allt jag vill än!

Aja, det ska bli skönt att komma hem, till Ninjo först och främst:)
Jag vet att han lever och mår bra, mamma har varit och hälsat på honom, ååh vad jag saknar honom!!!


Idag åker vi och hälsar på en av mina favorithundar apropå hund.
En finsk spets vid namn Riita (ingen aning hur det stavas, finskt hundnamn haha)
Och imorgon åker vi till kassu, bloggar nog inte då, utan gör ett sista inlägg från Haparanda på Fredag:)

Jag har faktisk inte mer att skriva, nu ska jag gå ut i det skapliga vädret och bara njuta av den korta tiden jag har kvar på det här underbara stället, ska ta vara på tiden ordentligt och umgås med pappa extra mycket:D

Kram // ♥ Sanna

Kommentarer
Postat av: Lisa <3

svar:sanna, det var inte mitt marsvin, det var annas ;) <3

2010-07-28 @ 22:16:17
URL: http://lisaaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0