Vatten,stenar,fjäril

Heej! Nu har jag hittat en underbar dator, man får sitta i två timmar!!:D
plus att knapparna är väldigt "sköna" (missförstå mig inte tack)
Så jag gör ett förkortat inlägg om min dag hitills, för jag har mycket annat att kolla också;)

vaknade ca 7, gjorde mig iordning.

Gick ut, ner till älven. Satt på en sten, klättrade runt på massa stenar.

Gick ner i vattnet, doppade nästan till knäna (typ rekord för vattnet är tp iskallt här!)
Det var faktiskt skööönt, kanske för att det annars är väldigt varmt ute idag. Såå härligt!

Gick vidare längs även, på stigen.

Satte mig på en stenmur, tog massa kort:)
Fick syn på en vacker fjäril på en sten, och lyckades med något jag alltid velat göra, nämligen ta ett fint kort på den inan den hinner flyga iväg! Jag är rätt stolt faktiskt:)

Pratade lite med mamma i telefon, gick sen hem, hämtade en tidning och strandmadrassen.
Gick upp på den lilla kullen utanför huset, låg och läste i solen ganska länge.
Blev för varmt till slut, gick upp och åt lunch, läste lite samtidigt.

Gick hit, och stannar så länge det går;)

Ha det lika underbart som jag mina vänner, vi hörs imorgon igen tror jag:)

STORA KRAMAR♥♥♥♥♥ // Sanna



Ps, om ni undrar varför jag gjorde så många hjärtan så är det en sorts kompensation, för på den förra odugliga datorn fanns inga såna hjärtan. Men här finns dom lyckligtvis!
LOVE♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lova

du och dina jävla missförstånd haha. Härligt med två timmars dator haha. Egentligen är vi datanördar sanna. shit, vad har det blivit av oss? Vi som knappt visste vad internet var för två år sedan haha.

Kram

2010-07-18 @ 15:12:48
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0