You´re the very best part of my life

Hejsan! Nu har twilightnörden i mig vaknat till liv igen, höll nästan på att tröttna där ett tag, läste väl typ för mycket och så.;)

Men igår kollade jag ju på eclipse, den var konstigt nog lika spännande som förra gången, exakt lika bra igen, jag fick gåshud och rysningar!

Fast det kan ju också ha att göra med att jag ju gick ensam på bion, (asså inte ensam förstås men utan någon jag känner) Plus att jag satt helt ensam på hela raden, typ alla andra satt bakom mig.
Sånt gör mig verkligen jättenervös, jag satt en hel halvtimme innan filmen började och hoppades att ingen skulle säga nåt till mig, det hade blivit pinsamt för oftast när jag blir blyg (vilket jag är så gottt som alltid) så hörs jag inte, min röst typ försvinner och jag bara står och stirrar:S
Nej, nu ska jag sluta prata om det, usch!

Som sagt, filmen var lika spännande igen, och vid exakt samma ställe i filmen så ryckte jag till och flög typ en meter!;)

Efter filmen var jag som i trans, helt i en annan värld.
Jag hade bara filmen i tankarna, jag stod typ och skakade och bara mumlade för mig själv.
Men det var nog mest för att jag var så himla trött, men inte tänkte jag sova för det, nejdå, jag läste vidare i fjärde twilightbokenflera timmar!;)

Och det fortsatte jag med i morse när jag vaknade, sen gick jag ner till älven och satte mig på en sten som vanligt.
Men den här gången satt jag inte så länge för det är ganska kyligt och väldigt blåsigt idag.

Så jag gick hem och läste massa twilightcitat som jag skrivit ut hemma.
Rubriken är en sådan, minns inte från vilken bok men citatet är fint tycker jag♥

Nu ska jag kolla lite twilightsidor här, sen gå hem och laga mat.

Jag skriver på Måndag igen, biblioteket har inte öppet på helgerna.

Men ni får ha det jättebra, kram på er:D


// Sanna

Kommentarer
Postat av: m

hahah snacka twilightnörd ;)

du måste läsa harry potter sanna!! de är skrivna på typ samma sätt men hp är aldrig tråkig som twilight är ibland. Jag lovar de e BÄST dom böckerna :) Läääs<3

2010-07-17 @ 08:31:31
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Lova

woho, välkommen tillbakaa twilightnörden sanna!

Kram

2010-07-18 @ 15:07:33
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0