6 Juni

Hej alla! Som ni märkte så hade jag lite problem att komma på en duglig rubrik hehe;)

Jag skrev inget igår, hade typ ingen lust plus inget att skriva om.

Idag har jag tittat på film och läst mest, men lugna bara, jag har faktiskt varit ute också såklart!
Vädret är såå härligt, jag går nog ut snart igen, bara bloggar en snabbis först.

Jag har också pratat i telefon med saknade pappa och min Lova :D

Jag längtar till Happis, och jag vill träffa bästis Looova!

Happis behöver jag inte längta så länge efter, jag ska dit i början av juli!♥

Men Lova vet jag inte när jag kan träffa, saknar henne så!

Veckan som kommer blir nog väldigt skön och rolig, vi gör bara roliga saker typ:)

Nu ska jag lyssna på musik, ha det bäst!♥  //yorkielover


Saknar och älskar dig mest min sööta, underbara älsklingsvän!
Saknar alla våra tokiga upptåg, och dagen i Hällefors mm.
Våra minnen är obeskrivliga, alltid roligast med dig:D
Love you!♥♥♥♥


Gullungarna mina:D ♥♥♥


Bild från Haparanda, snart är jag där igen:D

Kommentarer
Postat av: Lova

Hej Sannispannishanniskannislannisrannistannisgannisdannisqannism.m.

Försök att läsa det där du, och läs högt =D

Vad gullgit du skriver om mig! Jag saknar dig också, vi träffas i slutet av sommarlovet. OMG, det är om mer än tio veckor. Och det var typ två/tre veckor sne vi sågs. Så det blir typ 13 veckor, alltså mer än två månader utan mig sannispannishanniskannislannisrannistannisdannisoannisåannisvannismannisnannis. Buhu, jag måste gå till fiskgurkan ch få tröst.

Kram// Fiskgurkan=D

2010-06-06 @ 20:50:40
URL: http://lovabjansson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Haha! Fiskgurkan!!! Haha!!! Nu kan jag inte hålla mig för skratt!! Haha! Det där hade jag glömt! Haha! B1 är för rolig! Haha!

Snygga bilder Nanna! Synd att du inte fotograferade en fiskgurka, då hade det blivit skoj!...

Ha det bäst!

2010-06-14 @ 14:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0