7 Juni

Heej!  Bra rubrik som vanligt;)

Idag gjorde vi så gott som ingenting i skolan.

På första lektionen spelade vi spel, på andra så åt vi lunch;)

På tredje lyssnade vi på några parti-redovisningar och röstade.
Vann gjorde socialdemokraterna, mitt parti fick en röst, undrar vem det var..;)
Jag röstade på Vänsterpartiet:)

Efter det så hade vi en kort rast, sen hade vi nån sorts ordtävling och sen slutade vi.

Eftersom jag inte har cello längre så vet jag knappt vad jag ska göra hehe;)
Ska nog läsa och sånt, ska nog inte gå ut, det är ganska kyligt ute idag:s

Imorgon slutar vi 1:D

Ha det bäst!♥  //yorkielover

Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Nanna!

Nu har jag läst dina inlägg igen. Kul det där med matteprovet. Nu är det nästan sommarlov!( för vissa). En del ska börja jobba när sommaren är som finast. Men det gör ingenting. Solen landar som sagt på Kallax. Ha det kul nu under sista veckan! ISÄ.

2010-06-08 @ 12:44:14
Postat av: Tooottoo

Japp, riktigt skön dag. Konstigt att det inte var du som röstade på Mp...

2010-06-14 @ 14:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0