Arbetslag B=Bäst!:D

Heeej!  Idag hade jag först kemiprov, det var ganska lätt, men när jag blir nervös för ett prov så får jag blackout, varje gång så det gick nog inte så bra kanske.
Men, men, kemiprov är inte hela världen;)

Sen engelska, lyssnade på redovisningar, dom var jättebra:)

Sen hade vi lunch, och eftersom det var arbetslags-fyrkamp så hade vi röda kläder, och målade streck i ansiktet;)
Efter lunchen var vi inne i ett klassrum och gjorde skyltar och målade ballonger för fyrkampen.

Vid 12 cyklade vi ner till sporthallen.

Den började 1, sen var det flera olika grenar, och massa elever från olika arbetslag.

Tävlingen var jätterolig, vi hejade och hejade.
Och det gav resultat också, själva tävlingen vanns av arbetslag D, men hejar-tävlingen vanns för 3:e året i rad av vårat arbetslag! B)

Sen fick vi gå hem och nu ska jag sitta här en stund.

Ikväll ska jag se på finalen i talang, blir nog spännande:D

Ha det bäst alla!♥  //yorkielover


Jag idag <3     A-lag B=Bäääääääst!:D


<3<3<3


5 saker jag längtar efter nu:
1, Imorgon, det gör jag alltid;)
2, klassens dag.
3, skolavslutningen.
4, Min älskling Looooova!♥
5, Happis (och pappa med förstås) :D ♥



Kommentarer
Postat av: Moa :)

Kemiprovet gick säkert bra ;)

Och arbetslag B är ju asbäst helt enkelt, vinnare för 3:e gången ju :'D!!

Jag längtar oxå till klassens dag o skolavslutningen!!



Btw.. nu har jag skaffat blogg haha =D

2010-06-04 @ 18:40:22
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: moa

jag vet inte vad som hände med förra kommentaren men jag kommenterade iaf detta förut. Men iaf :

Provet gick säkert bra :) och du har rätt, ett kemiprov lix... ;)

O det va askul o hejja :D O vi VA bäst, verkligen!!

Jättekul o måla oss oxå :D

Checka o kommentera min blogg om du pallar :D<3

2010-06-06 @ 19:13:16
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

JA, VI VAR BÄST!!!! BÄST, BÄST, BÄST!!!!!

Det finns mycket att längta till... Själv längtar jag till betygen och lov, kanske lite B1 också...

Paddla kanot vore ju inte heller så fel...

2010-06-14 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0