Bad med Lova och Beccis dom bästa♥

Hej! Idag när vi kom till Becca så lekte och kelade vi först med sötaste hundvalpen Bingo.
Han är helt urgullig och jag kan knappt ta ögonen ifrån honom!:)

Sen åkte vi till Tuna, jag köpte en bikini.

Sen åkte vi och åt på Max (andra gången på lovet!)

Efter det åkte vi och badade i parkenbadet i några timmar.
Det var jättekul och skönt, måste göras om, särskilt med er bästaste:D

Senare åkte vi hem till mig, solade och hoppade studsmatta.
Sen skulle Becca hem, och när vi vinkat av henne gick vi ut med Ninjo en stund.

Nu vet jag inte vad vi ska göra, men nåt kul blir det väl:)

Ha så bra♥

Bedårande Bingo! såå söt!=D

<3<3<3<3


Älskar er sötisar♥♥


Fin och söt och gullig! <3

//Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0