Bara en snabb hälsning:)

Hallå! Idag vaknade jag först halv 6. Men lugn, jag somnade om och vaknade halv 8 istället:S

Aja, vädret är underbart igen så jag slänger som sagt bara in en snabb hälsning, för jag ska ge mig ut i solen:)

Jag väntar och väntar på att få svar på  min undran, om Lova kommer idag eller ej.

För om hon gör det så måste jag städa rummet och så. Och förbereda mig själv, jag blir alltid så hysterisk och rastlös när jag ska träffa henne, så det är bäst att jag blir förberedd annars får jag en chock (av glädje)!;D

Ut med Ninjo ska jag ju också, men väntar nog till efter lunchen.

Nu ska jag se om jag kan hitta kissen Zambo i trädgården, vi hörs igen, ikväll eller tidigare.

Men ni får ha så bra♥

// En för tillfället otörstig Sanna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0