eclipse med Lisa idag:D

Godmorgon! Jag vaknade faktiskt kvart i 9, mitt rekord på sommarlovet!
Men det var nog för att jag läste så länge igår.

För det gjorde jag nästan hela dagen, i den underbara boken som jag ska se på biopremiär idag!!:)
Gud vad jag längtar alltså, jag har ingen riktig blogglust, vill bara fortsätta läsa!
Hoppas verkligen filmen blir bra, men det blir kul iallafall för jag går ju med twilightnörden Lisa Nilsson! Saknar henne. Jag ska sova hos henne sen, blir nog kul.

men hur som helst, jag till och med glömde bort Ninjo för att jag bara läste.
Men var inte oroliga, jag gick ut också.
På eftermiddagen gick jag på stan och köpte två tshirtar på Hm.

Sedan gick jag hem och fortsatte läsa.;)
Nio på kvällen gick jag ut i trädgården och läste en timme.
Ja, sen la jag mig och läste halva natten typ:D

Idag har jag inte gjort nåt särskilt, läst en tidning och duschat.

Jag ska passa Zambo idag och imorgon, plus gå ut med Ninjo senare på eftermiddagen.

Och så måste jag börja fundera över packning till haparanda, åker ju på Söndag!!=D

Kanske skriver igen idag, åker till Lisa SENT på kvällen, det har jag aldrig gjort förut (cyklat ute själv sent alltså)!

Men kram på er♥

//Sanna


Spännande! Lääängtar!!


ÄLSKAR DENNA BOK! <3<3













Kommentarer
Postat av: Lisaaaaa ;) <3

Sanna, det är ingen premiär det är en smyg premär ;)

jag saknar dig också så jävla mkt!

Sanna, vi kommer typ vara vakna heeeeeeeeeeela natten :P

pussssssssssss <3<3<3<3<3<3

2010-06-29 @ 17:05:10
URL: http://lisaaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0